Inserir calendari

Inserir calendari

per jose antonio monzo martinez -
Nombre de respostes: 5

Hola bona nit, el meu problema és que la ID del calendari google que vull inserir no se sembla en res a les que surten a tots els exemples i tutorials que he trobat. I per tant quan inserto aquest ID no funciona correctament. L'adreça és http://agora.xtec.cat/ceip-molidevent/ i la ID que em dona el google calendar és la mateixa que l'adreça de correu (agora.xtec.cat.molidevent@gmail.com).

 

Em podeu ajudar? Gràcies.

En resposta a jose antonio monzo martinez

Re: Inserir calendari

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jose Antonio,

segurament el problema és que el calendari no és públic. Hauries d'anar a Comparteix aquest calendari i marcar l'opció Fes públic aquest calendari i després tornar a copiar l'ID que ja tindrà un format més semblant als exemples.

 

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Inserir calendari

per jose antonio monzo martinez -

Gràcies Mònica per la teva resposta, però no es així,ja ho tenia com a públic.

En resposta a jose antonio monzo martinez

Re: Inserir calendari

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola,

hem fet la prova d'inserir el calendari a un article mitjançant aquest codi: [gcal id="333"] i ha funcionat correctament.

També hem provat d'afegir aquest calendari posant 333 al giny de calendari que teniu i no hens ha donat l'error.

Ens podeu passar una captura de pantalla de la configuració que feu i de l'error quan el voleu visualitzar?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Inserir calendari

per Joan Abad Martinez -

Nosaltres (Escola Ventós i Mir de Badalona) tenim el mateix problema. Tenim un Calendar de sortides allotjat a un compte de Gmail no XTEC, i la ID que apareix del calendari es ventosmir1926@gmail.com, el nom del compte, però el giny no l'accepta.

En resposta a Joan Abad Martinez

Re: Inserir calendari

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Joan,

com en el cas anterior el vostre calendari també ens ha funcionat correctament. Ens podeu enviar una captura de pantalla de la configuració del giny i de l'error que us apareix?

Fins ara,

Mònica