Retroacció tasques en grup

Retroacció tasques en grup

per OLGA GODOY GIMENEZ -
Nombre de respostes: 3

Hola,

Alguns professors del centre que fan servir tasques en grup ens han plantejat si hi ha alguna manera de fer retroacció al grup (de forma que tots els membres se n'assabentin) en comptes de fer-ho individualment a cada alumne. És possible? En cas afirmatiu, com es fa?

Moltes gràcies!!

Olga Godoy

Institut Príncep de Viana

En resposta a OLGA GODOY GIMENEZ

Re: Retroacció tasques en grup

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Olga,

ens podries facilitar un enllaç a una d'aquestes tasques en grup per veure com està configurada?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Retroacció tasques en grup

per OLGA GODOY GIMENEZ -

Hola Mònica,

Et copio a sota els detalls que m'ha facilitat la professora que ens ha fet la consulta:

------

Hola,

la tasca és
En aquest curs hi ha 4 grups que corresponen als 4 grups-classe. Jo sóc professora del 431 i del 421. L'alumnat treballa en grup i en cadascun dels grups-classe tinc 5 grups. M'agradaria que pogués enviar la tasca el secretari de cada grup en nom de tots i que tots rebessin la retroacció i que la nota quedés enregistrada de manera individual (per poder fer la mitjana amb les tasques individuals)
M'he explicat?
Sé que es pot fer però no me'n surto. M'ha semblat entendre que el grup-classe és l'agrupament i que el grup d'alumnes és grup.
------
 
Ja ens direu alguna cosa. Gràcies per avançat,
 
Olga Godoy
En resposta a OLGA GODOY GIMENEZ

Re: Retroacció tasques en grup

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Olga,

per poder fer el que demana, la tasca s'ha de configurar a l'apartat "Paràmetres de la tramesa en grup", en cas contrari la retroacció s'ha de posar a cadascun dels alumnes.

Pot trobar més informació sobre les trameses en grup a l'enllaç següent: http://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cmd/tac/moodle2/b7_avaluacio/tascagrup

Fins ara,

Mònica