Tarda en carregar

Tarda en carregar

par Jacint Lafont,
Nombre de réponses : 7

Bon dia.

Aquesta setmana volem establir la pàgina web nodes com a única pàgina del centre.

Ens fa una mica de por el fet que triga una mica en carregar.

Li podeu donar un cop d'ull a veure si és culpa nostra perquè les fotos pesen massa o és que el servidor d'Àgora està saturat?

Gràcies

En réponse à Jacint Lafont

Re: Tarda en carregar

par XAVIER MELER GUTIERREZ,

Hola Jacint, 

Bàsicament depèn molt de la quatitat i pes de les fotos i dels recursos externs (videos, twitter, podcast) que tingueu a portada. També depen del moment del dia. Entre les 11:30 i les 14:00, els servidors suporten molta càrrega.

A la vostra pàgina veig 2 problemes principals: 

  1. Les fotos de la capçalera són bastant grans. Pots provar a retallar-les un mica i reduir la qualitat d'exportació JPG. Per exemple, aquesta pesa 122k però la vostre original pesa 815k. Cada foto gran hauria de pesar 200k màxim. 

  1. Teniu 19 articles a portada, prova a reduir a 10 o 8 articles (això es fa a Personalitza | Pàgina inicial | Nombre d'articles per pàgina). 

Pots cronometrar ara i després dels canvis, per veure si millora. Ja ens diràs. 

En réponse à XAVIER MELER GUTIERREZ

Re: Tarda en carregar

par XAVIER MELER GUTIERREZ,

Hola de nou, 

Revisant els articles, tens algunes fotos amb una mida molt gran com a "imatge destacada".

Exemple (2MB):  

http://agora.xtec.cat/iespviana/wp-content/uploads/usu1199/2015/01/20150131_120458.jpg

Aquí pots reduir la foto molt, a 400 d'amplada com a màxim. Per una imatge "resum" a portada no necessites una imatge molt gran i veuràs una gran millora en els temps de càrrega. 

Resumint, reduir al màxim les imatges resum dels articles. 

Salutacions,
Xavi

P.D: De totes maneres, us felicito, heu fet molt bona feina amb aquesta web. 

En réponse à XAVIER MELER GUTIERREZ

Re: Tarda en carregar

par XAVIER MELER GUTIERREZ,

Properament afegirem una funció al codi que redimensioni automàticament les imatges "resum". 

En réponse à XAVIER MELER GUTIERREZ

Re: Tarda en carregar

par Jacint Lafont,

Moltes gràcies per l'ajuda.

He retallat totes les fotos y ara pesen uns 40 kB.

Es nota el canvi.

En réponse à Jacint Lafont

Re: Tarda en carregar

par Jaume Passans Güell,

Ho sento Jacint,

però ens haurem de repartir les felicitacions sourire, perquè en Xavier veig que ha confós les webs dels nostres respectius centres.

Conyes a part, Xavier, hem fet això de reduir la quantitat de notícies de portada i ara anem per les imatges.

 

En réponse à Jaume Passans Güell

Re: Tarda en carregar

par Jacint Lafont,

A mi m'extranyava que la foto no coincidis amb el nostre institut. vaig pensar que era un exemple.

Gràcies per l'aclariment

En réponse à Jacint Lafont

Re: Tarda en carregar

par XAVIER MELER GUTIERREZ,

Sí, disculpeu, em vaig confondre de web. De totes maneres, estem mirant com reduir automàticament les fotos de "resum" perquè és un problema bastant generalitzat i que ralenteix molt la càrrega. 

Salutacions i gràcies pel feedback,
Xavi