Enllaçar icona a un menu

Enllaçar icona a un menu

per RAUL GARCIA ANTOLIN -
Nombre de respostes: 2

Bones!

Estic intentant modificar la plantilla i tinc un dubte sobre una acció que no se si es possible de realizar.

He creat un menu per accedir a uns enllaços i voldria vincular aquest menu en una de les icones de capçalera, de la mateixa manera que ja hi ha per defecte quan es pica en la tercera icona de la segona columna, però accedint a aquest menú personalitzat. És possible?

No se si m'he explicat prou bé, el que vull es tenir dos menus, el que ja porta per defecte i habilitar un altre en una altra icona.

Gràcies per la vostra ajuda!

En resposta a RAUL GARCIA ANTOLIN

Re: Enllaçar icona a un menu

per XAVIER MELER GUTIERREZ -

Hola Raúl, 

No, no es pot. No es poden crear més menús tipus panell superior com el que hem incorporat per defecte. 

Quins elements té aquest menú que vols crear i en quin context? 

En resposta a XAVIER MELER GUTIERREZ

Re: Enllaçar icona a un menu

per RAUL GARCIA ANTOLIN -

Hola Xavier,

Es tracta d'un menú al que voldríem vincular uns blocs que tenim a l'escola fets amb Blocs Xtec i no volíem que marxes la pàgina inicial de la web sinó que es mostressin sobre ella, de la mateixa manera que fa el menú que ja incorpora.

Ho hem solucionat creant una pàgina i vinculant-la a la icona, l'únic que no ens agrada és que obre l'enllaç en una finestra nova però, si no hi ha més remei, ho deixarem així fins que se'ns ocorri un altre disseny.

Gràcies!