forum i correu electronic

forum i correu electronic

per ALBERTO BACH BENAIGES -
Nombre de respostes: 10

Hola Mònica

 

hi ha alguna manera que quan algú penja alguna cosa en un fòrum creat en unl curs s'enviï un missatge a la   adreça de correu electrònic del profe editor?

 

merci

 

Albert

En resposta a ALBERTO BACH BENAIGES

Re: forum i correu electronic

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Albert,

això dependrà de la teva configuració del perfil (Tipus de resum de correu) i també de si estàs subscrit o no al fòrum. El que passa és que aquests correus no s'envien de forma immediata sinó que s'envien quan s'executa el cron d'Àgora.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: forum i correu electronic

per ANNE MARIE GONZALEZ CAMACHO -

Hola Monica,

Tot i que com a professora editora tinc activat al meu perfil que vull rebre un correu quan els alumnes envien  quelcom al fòrum o envien una tasca, no rebo res. Tinc algun alumne que també ho ha activat al seu perfil i tampoc no rep res.

Ho he comentat a l'administradora, però no sap què ha de canviar al paràmetres, perquè s'activi.

Gràcies pel teu ajut.

En resposta a ANNE MARIE GONZALEZ CAMACHO

Re: forum i correu electronic

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Anne Marie,

em pots passar l'enllaç al vostre Moodle i també els noms d'usuaris teu i de l'alumne per revisar la configuració del perfil.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: forum i correu electronic

per ANNE MARIE GONZALEZ CAMACHO -

Hola Monica,

 

El nostre enllaç és el següent :

https://agora-eoi.xtec.cat/eoireus/moodle/login/index.php

El meu usuari és anne.

L'usuari de l'alumne no l'he trobat, és una noia del grup FR4 que es diu Sita Serradell, no se si amb això en tindràs prou. Ja m'ho diràs.

Moltes gràcies Somrient

En resposta a ANNE MARIE GONZALEZ CAMACHO

Re: forum i correu electronic

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Anne,

heu rebut avui els missatges? Ahir vam fer un petit canvi al vostre Moodle i necessitem que ens confirmeu si els heu rebut.


Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: forum i correu electronic

per ANNE MARIE GONZALEZ CAMACHO -

Hola Monica,

De moment no he rebut cap missatge del Moodle de l'escola.

Fins ara.

En resposta a ANNE MARIE GONZALEZ CAMACHO

Re: forum i correu electronic

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola de nou Anne,

hem estat revisant de nou els paràmetres del curs i hem vist que als fòrums que hi ha no s'ha escrit cap missatge en els darrers dies, per això no reps cap correu.

Tingues en compte, que si el missatge del fòrum ja l'has visualitzat dins del Moodle, en cas de tenir la configuració del correu amb un missatge per cada entrada, no s'enviaria el mail. En cas de configurar-lo amb resum sí.

En cas que quan s'escrigui algun missatge al fòrum no rebis el resum ens ho dius i tornem a mirar-ho.

Fins ara,

Mònica

 

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: forum i correu electronic

per ANNE MARIE GONZALEZ CAMACHO -

Hola Mònica,

He obert un fòrum al grup FR4 i jo personalement no he rebut cap correu per avisar-me de les intervencions. Dins el grup hi ha alumnes que m'han dit que han rebut un correu i d'altres que els hi ha passat com a mi, no ho han rebut.

Fins ben aviat.

En resposta a ANNE MARIE GONZALEZ CAMACHO

Re: forum i correu electronic

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -

Hola Anne!

Per poder investigar si hi ha algun problema necessitem que ens passis l'enllaç del fòrum i ens indiquis el nom d'alguna de les persones que no han rebut cap missatge.

Recordeu que, com us va comentar la Mònica en un missatge anterior, si la persona té configurat el paràmetre "Tipus de resum de correu" del seu perfil amb el valor "Sense resum (un correu per cada missatge dels fòrums)" i visualitza el missatge durant el dia abans que es faci l'enviament durant la nit, el sistema no enviarà el missatge (només l'envia d'aquells que estan pendents de lectura). 

Una abraçada,

Sara