Administració de les credencials dels usuaris

Administració de les credencials dels usuaris

par Darío Castro,
Nombre de réponses : 5

Hola,

En l'opció d'administració de les credencials dels usuaris, en els recursos remots, seria possible ordenar els usuaris ja sigui per nom o cognom, tal i com ja passava en l'anterior versió ?  Resulta molt complicat, i farragós gestionar les llicències dels usuaris.

I ja posats a demanar, a nivell d'un usuari, seria possible incloure l'opció de marcar les llicències a eliminar, per tal de no tenir que fer-ho de forma individual per a cada una de elles. O almenys l'opició d'esborrar totes ?

Moltes gràcies

 

En réponse à Darío Castro

Re: Administració de les credencials dels usuaris

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola Darío,

hem pres nota dels suggeriments i, en principi els canvis es s'implementaran a partir de la propera pujada d'Àgora.


Fins ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Administració de les credencials dels usuaris

par IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ,
Hola,

M'afegeixo a aquest fil perquè té relació amb el meu dubte, el primer del nou curs clin d’œil

Com puc eliminar credencials de manera massiva? He eliminat els proveïdors i ara no veig com accedir als llibres, i tinc uns 270 alumnes amb diverses credencials per eliminar.

Gràcies per endavant,

Irene


En réponse à IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ

Re: Administració de les credencials dels usuaris

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola Irene,

doncs no és possible eliminar-les de forma massiva com tu demanes, hauràs de fer-ho de forma manual o bé, afegir el bloc Els meus llibres i editar els permisos perquè l'alumnat ho pugui fer ell mateix. Trobaràs això explicat en aquest altre fil: http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/forum/discuss.php?d=63366#p236829

Fins ara,

Mònica

En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Administració de les credencials dels usuaris

par IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ,
Hola Mònica,

Gràcies, havien quedat pendents sourire

Ara tinc un altre dubte. Si vull assignar diverses credencials tal i com està explicat a Què cal fer per importar i assignar les credencials dels llibres de forma massiva?, els camps són isbn1, credential1, isbn2, credential2, isbn3, credential3...?

Gràcies per endavant, perquè no quedin pendents aquesta vegada clin d’œil

Irene


En réponse à IRENE SALOME MARTINEZ PEREZ

Re: Administració de les credencials dels usuaris

par MONICA GRAU PRIETO,

Hola Irene,

el format correcte seria aquest:

isbn;credential;username
7777777777;1;alumnat1
7777777777;1;alumnat2
7777777777;1;alumnat2
8888888888;2;alumnat1
8888888888;2;alumnat2
8888888888;2;alumnat2

És a dir, has d'anar repetint l'alumnat en files, no afegint credencials en columnes.

Fins ara,

Mònica