Àgora- Nodes

Àgora- Nodes

per M.carmen Portoles Montel -
Nombre de respostes: 7

Hola Mònica,

La qüestió que tinc ara no es sobre el Moodle però no sé on dirigir-me. L'EOI de Lleida forma part del programa pilot d'Àgora-Nodes però vaig a la pàgina 'Curs de suport al pilot d'Àgora-Nodes'  que suposo que és el Fòrum on tothom envia els dubtes que té i que vaig rebent al correu electrònic i també em diu que no em puc inscriure. Tampoc he rebut les claus per accedir a l'espai en concret. Disculpa però estic totalment al començament tot i que ara que el Moodle ja el tenim en marxa i tenim a tots els alumnes matriculats ens posarem les piles. Si em pots dir on dirigir-me ho faré de seguida.

Moltes gràcies

Carme 

 

En resposta a M.carmen Portoles Montel

Re: Àgora- Nodes

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Carme,

per algun motiu tens dos usuaris en aquest Moodle. T'hem inscrit amb el mateix usuari que fas servir per a aquest fòrum i, per tant, ara ja hauries de poder accedir.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Àgora- Nodes

per M.carmen Portoles Montel -

Moltíssimes gràcies Mònica. Ara ja derivaré els dubtes o consultes sobre Nodes cap al Fòrum correcte.

Carme

En resposta a M.carmen Portoles Montel

Re: Àgora- Nodes

per MONICA GRAU PRIETO -

Perfecte Carme!

recorda que encara heu de fer la sol·licitud de l'alta de Nodes. Trobareu tot explicat al Fòrum de notícies.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Àgora- Nodes

per M.carmen Portoles Montel -

Gràcies Mònica. Ara mateix ho faig.

Salutacions,

 

Carme

En resposta a M.carmen Portoles Montel

Re: Àgora- Nodes

per M.carmen Portoles Montel -

Hola de nou Mònica,

Seguint les teves instruccions he anat a 'Gestió dels serveis d'Àgora' - 'Sol·licitud de serveis' i veig que no em dona l'opció de demanar l'alta a 'Nodes'. Només em deixa triar entre 'Moodle2', 'Marsupial' i 'Intraweb'. No sé què faig malament. Us agraïria que us ho miréssiu.

Moltes gràcies,

 

Carme

En resposta a M.carmen Portoles Montel

Re: Àgora- Nodes

per ANTONI GINARD LLADO -

      Hola Carme,

Les EOI esteu en un Àgora diferent al de la resta de centres, per això el vostre domini és agora-eoi.xtec.cat en lloc de agora.xtec.cat. En el vostre cas, la sol·licitud d'alta l'heu de fer en aquest portal:

       http://agora-eoi.xtec.cat/portal

 

Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora