calendari modle

calendari modle

per remei plaza lozano -
Nombre de respostes: 3

Bon dia,

He de dir que m'he llegit tota les qüestions plantejades en el fòrum sobre els calendaris; malgrat tot no resolc el tema.

1. Per què quan creo una tasca amb una data d'inici i una altra de venciment, només al calendari es marca la data del venciment de la tasca? He provat a no posar data de venciment, però tampoc apareix la d'inici. Què faig malament?

2. He gestionar les inscripcions de tots els calendaris google que tinc tal i com indiquen els tutorials-; però no es sincronitzen tots els esdeveniments creats en el google calendari. Té solució?

3. Aquesta és una altra qüestió: és possible configurar els fòrums de manera que les intervencions dels alumnes les puguin eliminar o editar, ells mateixos, sempre?

 

Gràcies pel vostre magnífic suport!

Moodle del Centre: http://agora.xtec.cat/cfacornella/moodle/

 

En resposta a remei plaza lozano

Re: calendari modle

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Remei,

1. Per què quan creo una tasca amb una data d'inici i una altra de venciment, només al calendari es marca la data del venciment de la tasca? He provat a no posar data de venciment, però tampoc apareix la d'inici. Què faig malament?

No fas res malament, aquest és el funcionament per defecte del calendari del Moodle.

2. He gestionar les inscripcions de tots els calendaris google que tinc tal i com indiquen els tutorials-; però no es sincronitzen tots els esdeveniments creats en el google calendari. Té solució?

La sincronització no és immediata, segurament hauras d'esperar 24h des de que poses l'esdeveniment al Google fins que el visualitzes al Moodle. Tingues en compte també que perquè sincronitzin correctament s'ha de fer mitjançant URL, en cas de fer servir, per exemple, ICAL, no funcionarà.

3. Aquesta és una altra qüestió: és possible configurar els fòrums de manera que les intervencions dels alumnes les puguin eliminar o editar, ells mateixos, sempre?

Pots provar a assignar el rol de professor editor als alumnes del curs que vulguis que facin aquesta gestió (hauria de funcionar). Per fer-ho, has d'activar l'edició del curs i a  les icones d'edició del fòrum fer clic a "Assigna rols". Un cop a dins, podràs afegir l'alumnat que vulguis al rol.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: calendari modle

per remei plaza lozano -

Mònica,

Com no me'n surto amb el tema del google calendari: he provat amb totes les URL possibles; ho resolt de la següent manera:

1. He suprimit el bloc calendari que surt per defecte en el Moodle.

2. He creat un bloc HTML i, en aquest, he incrustat com a HTML el google calendari. La sincronització és immediata i perfecta; estèticament no m'agrada massa; però em resultamés útil.

3. Envio una captura per si pot ser útil a algú.

 

calendari.png

calendari1.png

En resposta a remei plaza lozano

Re: calendari modle

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Remei,

aquesta és una opció, però tingues en compte que les dates fixades a les tasques del Moodle no s'incorporaran de forma automàtica al calendari de Google.


Fins ara,
Mònica