No es permet l'entrada de visitants.

No es permet l'entrada de visitants.

per Josep Maria Viñolas Auquer -
Nombre de respostes: 3
Hola,

Tot i posar els cursos sense clau i amb permissió d'entrada de visitants, en intentar accedir al curs sense estar registrat (es a dir, intentar entrar com a visitant), surt la pàgina de registre on es diu que per accedir al curs cal estar registrat.

He mirat per tot arreu i no trobo cap opció 'global' on poder canviar això i desde els paràmetres del curs no em fa cas.

Sabeu si cal activar alguna cosa més o bé es que aquesta funció no és funcional?

Salutacions i gràcies.
En resposta a Josep Maria Viñolas Auquer

Re: No es permet l'entrada de visitants.

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Holoo Josep Maria!
El comportament normal en aquests casos és que, per defecte, abans d'accedir al curs aparegui la pantalla que comentes demanant usuari i contrasenya. Ara bé, a sota d'aquest formulari, en el cas que el curs permeti l'entrada a visitants, apareix el botó Entra com a visitant que és el que permet aquest tipus d'accés. T'adjunto una captura de pantalla.
Resol això el teu dubte? En cas negatiu, ens pots dir el URL del teu centre i el curs en el que tens el problema per revisar on pot estar el problema?
Bezos i abrasos,
Sara
Fitxer adjunt agora_visitants.png
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: No es permet l'entrada de visitants.

per Josep Maria Viñolas Auquer -
Hola Sara,

Si, si, ja busco aquesta opció, però no em surt. Tinc un altre moodle propi on em funciona sense cap mena de problema (de fet, no surt ni la pàgina de registres, és a dir, em permet que els visitants entrin directament al curs sense la pagina que m'ensenyes a la imatge - www.cubates.com/electronica).

El que passa és que en el de l'escola no ho aconsegueixo fer per a cap curs. Aqui et deixo l'enllaç del curs de Formació en Moodle que estic creant i que voldria que fós d'accés públic: http://agora.xtec.cat/iesescoladeltreball/moodle/course/view.php?id=202

Salutacions i gràcies.
En resposta a Josep Maria Viñolas Auquer

Re: No es permet l'entrada de visitants.

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Josep Maria!
Es tracta d'un problema de configuració del Moodle. El que has de fer perquè aparegui aquest botó és accedir amb l'usuari administrador, anar a l'apartat Usuaris | Autenticació del bloc d'Administració del lloc i, a la part inferior, activar l'opció Mostra al Botó d'entrada de visitants. T'ajuntem una captura de pantalla per il·lustrar-ho millor.
Bezos, abrasos i sort!
Sara

Fitxer adjunt agora_visitants.png