Inscripció d'alumnes a un curs

Inscripció d'alumnes a un curs

per JOSEP BORRAS MORA -
Nombre de respostes: 4

Bon dia un altre cop,

Estic intentant inscriure alumnes en un curs mitjançant un fitxer csv. El que vull és que m'hi inscrigui els que ja estan registrats i que registri i inscrigui els nous.

Això ho havia fet amb la versió Moodle 1.9 i m'havia funcionat; ara no sé si és que oblido alguna cosa o que ha canviat, però el fet és que només m'inscriu els usuaris que no reconeix (per tant els registra i els inscriu), però no hi ha manera d'inscriure els altres usuaris ja registrats al Moodle.

Adjunto el fitxer csv.

(Editat per Administrador/a XTEC - Missatge original enviat el dijous, 25 setembre 2014, 10:22)

En resposta a JOSEP BORRAS MORA

Re: Inscripció d'alumnes a un curs

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Josep,

hem fet la prova de pujar el fitxer CSV i ara mateix tots els alumnes del fitxer estan en el curs. Confirma a veure si ara s'ha fet correctament i si no ens ho dius. Per si és d'utilitat, t'adjunto una captura de pantalla dels paràmetres triats:

csv_drassanes.png

Fins ara,

Mònica

PD: veuràs que hem editat el teu missatge per eliminar el CSV ja que contenia dades sensibles (DNI i nom del l'alumne/a)

 

 

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Inscripció d'alumnes a un curs

per JOSEP BORRAS MORA -

Hola Mònica,

Gràcies, ara estan tots inscrits (i gràcies per treure el fitxer amb les dades).

El problema és que ha generat nous perfils per a les persones que ja en tenien, ja que el nom d'usuari és diferent, tot i que l'adreça de correu és la mateixa.

No hi ha una manera que comprovi si l'adreça ja existeix i que en aquest cas només l'inscrigui al curs? Com et deia, jo ho havia fet amb la versió anterior i funcionava així.

Fins ara,

Josep

En resposta a JOSEP BORRAS MORA

Re: Inscripció d'alumnes a un curs

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Josep,

em sap greu, en cap moment he pensat que els usuaris serien diferents.

No em sona aquesta possibilitat al Moodle 2.4, he estat revisant ara una versió que tenim de proves i les paràmetres són exactament iguals. Segur que al 2,4 ho havies fet? recordes més o menys com? Si no és el paràmetre "Detalls de l'usuari existent" -> "Sense canvis" no se m'acut cap altre paràmetre.

Fins ara,

Mònica

 

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Inscripció d'alumnes a un curs

per JOSEP BORRAS MORA -

Hola Mònica,

ho havia fet, però al Moodle 1.9, crec que l'any passat no ho vaig fer.

Si no és possible no t'amoïnis.

Gràcies de totes formes.

Josep