organització documents

organització documents

per Elisabet Font Posa -
Nombre de respostes: 7

Bona tarda, 

 

Amb lla nova versió de Intraweb 3.0 els documents se'ns han organitzat en format llista. Amb la versió antiga estava organitzat amb carpetes i visualment era més fàcil de localitzar els documents. Hi ha alguna manera per reorganitzar-ho amb carpetes? 

http://agora.xtec.cat/creda-catcentral/intranet/index.php?module=documents&type=admin&func=viewCategories

Moltes gràcies!

 

Eli Font

CREDA Catalunya Central

En resposta a Elisabet Font Posa

Re: organització documents

per ANTONI GINARD LLADO -

      Hola Eli,

L'enllaç que ens has indicat correspon a la interfície d'administració del mòdul, que és el lloc des d'on els administradors editen les categories i hi configuren l'accés. Els usuaris hi han d'accedir a través d'aquest altre URL:

     http://agora.xtec.cat/creda-catcentral/intranet/index.php?module=documents

Per cert, algunes categories tenen els accents incorrectes. Això està relacionat amb el procés d'actualització i és degut a que la vostra base de dades tenia la codificació incorrecta i es va corregir. El problema és que en alguns llocs han quedat accents malament. Haureu d'editar vosaltres les categories des de l'URL que ens has indicat.

 

Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora

En resposta a ANTONI GINARD LLADO

Re: organització documents

per Lydia Jaramillo -

Bon dia Toni, 

A nosaltres (CREDA Jordi Perelló) ens passa el mateix. 

Et dono un exemple: Si entres a 

http://agora.xtec.cat/creda-jordiperello/intranet/index.php?module=documents&type=user&func=viewDocs

... veuràs que dintre de la categoria Documents d'interès, en la primera plana surten com a llista totes les carpetes... Però si entres a la categoria en si: Documents d'interès, no surt res. 

http://agora.xtec.cat/creda-jordiperello/intranet/index.php?module=documents&type=user&func=viewDocs&categoryId=7

En aquest cas (documents públics) no hi ha gaire problema, perquè no hi ha massa carpetes una a dintre de l'altra. Però als documents privats que tenim, si que tenim molta categoria dintre de l'altra, i ens és molt difícil trobar documents. 

 

Gràcies per l'avançat. 

Lydia Jaramillo 

En resposta a Lydia Jaramillo

Re: organització documents

per ANTONI GINARD LLADO -

      Hola Lydia,

El primer enllaç que has indicat correspon a la vista general del mòdul i mostra l'arbre de categories sencer (només les categories).

El segon enllaç mostra els documents (només els documents) que hi ha dins una categoria. Com que la categoria no conté cap document, no es mostra res.

Actualment el mòdul no té cap vista per mostrar els documents i les categories de dins d'una altra categoria.

 

Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora

En resposta a ANTONI GINARD LLADO

Re: organització documents

per Lydia Jaramillo -

Sí, sóc conscient del que t'he enviat... 

Nosaltres vàrem pensar el mòdul documents perquè estigués endreçat per carpetes, unes a dintre de les altres (tal i com vàrem considerar que necessitàvem). Si ara entrem a les carpetes i les carpetes que hi ha a dintre d'aquestes no es veuen, és molt difícil entendre res. 

Jo com a administradora, m'és igual perquè ja em conec el mòdul, però les logopedes del CREDA això ho fan servir cada tant, i al final ho deixen estar i s'envien els documents entre elles perquè no és una eina ràpida!

La pregunta és: com ho podem fer perquè ara el bloc de documents sigui més entenedor?

La única solució és fer una guia? Es pot posar un buscador?

Alguna solució alternativa?

 

Gràcies.

En resposta a Lydia Jaramillo

Re: organització documents

per ANTONI GINARD LLADO -

    Hola Lydia,

Certament, ara mateix hi ha un problema d'usabilitat important, ja que en entrar en una categoria els usuaris queden desubicats. Per solucionar-ho, modificarem el codi per a que aparegui l'estructura de subcategories, a més dels documents, en entrar a una categoria.

El canvi estarà disponible en les properes setmanes.

 

Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora