Eina de migració

Eina de migració

per Jordi Rodon Cuixart -
Nombre de respostes: 4

Disculpeu doncs la pregunta no és pròpiament d'aquest Fòrum, però crec que només aquí podré trobar la resposta.

EL meu nou centre INS Joan d'Àustria té un Moodle versió 1.9, en un servidor propi, i voldríem migrar a Moodle2. El curs passat vaig fer la migració de la 1 a la 2 al centre on estava (Ins Vilamajor) i per sort hi havia una eina que em mostrava els cursos de la versió 1 i un a  un els anava passat a la versió 2, va facilitar molt les coses. Ara m'agradaria poder fer servir l'eina però no sé de quina es tracta, de si és una extensió de Moodle o alguna cosa feta per l'equip Àgora. Em podeu donar un cop de mà? Gràcies.

 

En resposta a Jordi Rodon Cuixart

Re: Eina de migració

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jordi,

l'eina que vas fer servir el curs passat era feta específicament pel Moodle d'Àgora. En el teu cas, hauràs de fer la migració de forma manual fent la còpia dels cursos i restaurant-los al Moodle nou.

 

Fins ara,
Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Eina de migració

per Jordi Rodon Cuixart -

Hola,

Gràcies. Una còpia de seguretat 1.9 es pot restaurar a un Moodle 2.4?

En resposta a Jordi Rodon Cuixart

Re: Eina de migració

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Jordi,

sí que es pot, sense dades d'usuari/ària però es pot. Si us dóna errors haureu de mirar d'esbrinar la tasca o recurs que dóna problemes activant el debug del Moodle i eliminar-lo de la còpia o no importar-lo durant el procés. Mireu també que tingueu els mateixos mòduls instal·lats al Moodle antic que al nou.

Fins ara,
Mònica