Esborrar missatgeria interna

Esborrar missatgeria interna

per Montse Garcia Mauri -
Nombre de respostes: 3

Hola,

alguns usuaris del meu centre han fet mal ús de la missatgeria interna i no se si com administrador hi ha alguna manera d'esborrar missatges.

Per altra banda, hi ha alguna manera de poder denunciar missatges inapropiats com a usuari?

Moltes gràcies

En resposta a Montse Garcia Mauri

Re: Esborrar missatgeria interna

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Montse,

els missatges són privats de l'usuari/ària, per tant, hauries d'accedir al Moodle fent un "entra com" de cadascun d'aquests usuaris i esborrar els missatges que han enviat o rebut.

Això de denunciar missatges inapropiats, no és una cosa que contempli el Moodle, ja que, com deia abans, són missatges privats entre usuaris. El que sí que pots fer és deshabilitar la missatgeria interna anant a: Administració del lloc | Característiques avançades i on diu "Habilita el sistema de missatgeria" desmarcar la casella.

Si tinguessis controlats els usuaris que fan un mal ús també els pots treure la missatgeria seguint les instruccions que trobaràs en aquest altre fil: http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/forum/discuss.php?d=47165

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Esborrar missatgeria interna

per Montse Garcia Mauri -

Bon dia Mònica,

ja vaig provar d'entrar com administrador i després "entrar com". Puc llegir els missatges dels alumnes però no em dóna cap oció per esborrar-los.

 

En resposta a Montse Garcia Mauri

Re: Esborrar missatgeria interna

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Montse,

és cert, no es poden eliminar, disculpa l'errada.

Si ens envies un correu electròni a agora@xtec.cat amb el text dels missatges exactes i els noms d'usuari dels afectats mirarem d'esborrar-los nosaltres. O bé, si només és un usuari que ha fet aquest mal ús, també podem esborrar tots els missatges que ha enviat, com prefereixis.

Fins ara,

Mònica