missatges a usuaris

missatges a usuaris

per ELISABET ALSINA PAGES -
Nombre de respostes: 1

Hola, he rebut una qüestió d'un professor del meu centre i no se com resoldre-la. Us agrairia que em poguèssiu ajudar. Gràcies Qüestió: ".....Et volia comentar un problema que he tingut darrerament en el moodle. Em va passar un dia i vaig pensar que era un fet puntual, però d'aleshores ençà m'ha tornat a passar unes quantes vegades. Resulta que quan vull enviar un missatge a uns quants alumnes o a tot un grup, em surt un missatge dient que s'ha produït un error i potser algun usuari ha rebut el missatge. Algun cop he comprovat que només s'ha enviat a una persona. Abans havia enviat missatges col·lectius moltes vegades; també amb el nou moodle, i això no m'havia passat mai. El que faig és anar a participants, seleccionar els usuaris i, en el desplegable que surt a baix triar "afegeix o envia un missatge". L'escric i quan li dic que l'enviï és quan dóna el missatge d'error (t'adjunto una impressió de pantalla)......!

Fitxer adjunt Captura de pantalla 2014-03-20 21.09.33_2.png
En resposta a ELISABET ALSINA PAGES

Re: missatges a usuaris

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Bet,

hem revisat els usuaris d'aquest curs i tots menys un (que deu coincidir amb el que sí que rep el missatge) tenen adreces de correu no vàlides (similar a xxx yyy J�ºlia@posacorreu.cat). Les adreces associades als usuaris no cal que siguin reals però sí que han de tenir un format correcte, és a dir, no poden haver espais ni accents al correu. Hauríeu de provar a que l'alumnat editi aquesta adreça per una tipus "nom@posacorreu.cat" i si després de canviar-les encara falla ens ho torneu a dir i ens ho mirem.

Fins ara,

Mònica