llibres Teide

llibres Teide

von MARIA ANTONIA VARA CIFRE -
Anzahl Antworten: 5

Hola,

Els alumnes de 1r d'eso no poden entrar al seu llibre de Bio-geo I/II ni al de música2

Son dos llibres que tot i que carreguem les llicències i estan activades, no apreixen en el llistat per poder configurar el llibre a les aules.

Podeu mirar si és que l'editorial no vos ha donat aquests llibres en el llistat? O que està pasant?
Porfa? Vos deixo els enllaços a les aules del Moodle. val?
Merci!!

Bio-geo 1rESO

http://agora.educat1x1.cat/ies-viladegracia/moodle/course/view.php?id=222

MUSICA 2

http://agora.educat1x1.cat/ies-viladegracia/moodle/course/view.php?id=662

Als Antwort auf MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: llibres Teide

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola Mar,

hauríeu de revisar el curs perquè pel que hem vist els llibres que heu triat no tenen llicències assigandes. L'únic llibre dels 4 que heu posat que sí que té triades és el "Música Prova" (1ESO - Música I (9788430792139)) i aquest sí que està funcionant correctament.

Els altres llibres que no van són aquestes:

1ESO - Ciències de la Naturalesa (9788430792054)

1ESO - Musiquem 1. Música 1er ESO ... ( 9788430792832)

 

Fins ara,

Mònica

Als Antwort auf MONICA GRAU PRIETO

Re: llibres Teide

von MARIA ANTONIA VARA CIFRE -

Mónica aquest és el problema, precisament el que passa és que les credencials que jo tinc, no son d'aquest llibe de ciències 1ESO - Ciències de la Naturalesa (9788430792054), es veu que l'editorial te dos llibres diferents per ciències.

El que descarrega normal i el Biologia i Geologia 1/2 (9788430792368) i el llibre que utilitzen els meus alumnes sembla no està descarregat quan baixo l'estructura del llibres.

Què puc fer?

Ara tornarè a assignar credencials però crec que el tema no està en les credencials, sino en que des de l'aula no el puc incorporar perque no surt al llistat.

M'explico???

Als Antwort auf MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: llibres Teide

von MARIA ANTONIA VARA CIFRE -

Monica de fet passa el mateix amb un llibre de Fisica i Quìmica que tenen els de 2n, que no surt a l'estructura dels llibres, tot i que jo tinc assignades les credencials.

Això crec que és cosa de Teide, com pots veure en la imatge,

Física i Química 1/2 (9788430792351) per a 2n d'ESO

TEIDE Biologia i Geologia 1/2 (9788430792368) per a 1r d'ESO

Son dos llibres diferents que alguns instituts agafen perque no segueixen el curriculum normal, Teide diu que és configuració vostra...slpuss!!!

Anhang estructura2nESO.png
Als Antwort auf MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: llibres Teide

von MONICA GRAU PRIETO -

Hola Mar,

els llibres si que hi són i amb credencials assignades però a la llista de Teide apareixen classificats com SENSE NIVELL.

teide1.png

Si quan crees el recurs remot al curs tries SENSE NIVELL veuràs que sí que apareixen aquests llibres per afegir-los:

teide2.png

Fins ara,

Mònica