Tasques que no s'haurien de veure entre grups

Tasques que no s'haurien de veure entre grups

per Jose Moratal Miñana -
Nombre de respostes: 10

Hola tinc un curs d'un crèdit transversal que imparteixo a 4 grups classe: MPTrans.-EIE-LOE GRUP 2F,2L,2N,2Q com que utilitzo el mateix curs pels quatre grups tinc els curs separat en grups i subgrups, ja que fan un projecte d'empresa per grups:

AGRUPAMENTS GRUPS
2F FARMACIA PROJECTE 1 2F; PROJECTE2 2F; PROJECTE 3 2F....ETC
2L CARROSSERIA PROJECTE 1 2L; PROJECTE2 2L; PROJECTE 3 2L....ETC
2Q EMERGÈNCIES PROJECTE 1 2Q; PROJECTE2 2Q; PROJECTE 3 2Q....ETC
2N ELECTROMECÀNICA Aquest no té subgrups

En els parametres del curs he possat que vull grups separats:

Captura%20de%20pantalla%202014-01-27%20a

i A les tasques he posat que han de ser per grups separats:

Captura%20de%20pantalla%202014-01-27%20a

Així en la tasca del grup 2Q he posat això:

Captura%20de%20pantalla%202014-01-27%20aCaptura%20de%20pantalla%202014-01-27%20a

Però em trobo que els alumnes dels diferents grups poden veure la tasca dels altres grups i també editar-les....que és el que no faig bé?

Josep Moratal

 CURS: http://agora.xtec.cat/ieslaguineueta/moodle/course/view.php?id=163 

 

 

 

 

En resposta a Jose Moratal Miñana

Re: Tasques que no s'haurien de veure entre grups

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Josep,

pel que he pogut veure sembla ben configurat però he vist que alguns alumnes no tenen grup assignat i també que un altre té dos mètodes d'inscripció simultanis. Podries dir-me alguns noms d'alumnes que estan visualitzant tasques que no haurien de veure per seguir investigant?

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Tasques que no s'haurien de veure entre grups

per ELISABET ALSINA PAGES -

Hola Mònica,

 

avui un parell de professors del meu institut m'han preguntat pel mateix. 

He estat buscant informació sobre el tema, http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/glossary/view.php?id=461&mode=entry&hook=921, però no trobo l'enllaç disponible a la nostre maqueta.

Com ho he de configurar?

Gràcies

Bet ALsina

INS Vilatzara

En resposta a ELISABET ALSINA PAGES

Re: Tasques que no s'haurien de veure entre grups

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Bet,

per activar els agrupaments has d'entrar amb el rol d'administrador/a (no es pot activar des de cap altre rol) al Moodle i anar a Configuració | Administració del lloc | Desenvolupament | Experimental | Paràmetres experimentals. Un cop estigui activat ja podràs crear agrupaments al curs desitjats i fer servir aquesta opció.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Tasques que no s'haurien de veure entre grups

per Jose Moratal Miñana -

Hola Mònica he estat preguntat a tots els alumnes i tohom veu la tasca dels altres grups. Per exemple l'alumne Luís Alvarez del 2Q veu la tasca del grup 2F, o per exemple l'alumna Carolina Bouzas del 2F també veu el treball de la restade grup. És que el que més preocupa és que poden editar la tasca dels altres. Salutacions,

Josep Moratal

En resposta a Jose Moratal Miñana

Re: Tasques que no s'haurien de veure entre grups

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Josep,

els paràmetres d'agrupamets que teniu definits només afecten al treball en grup. Per fer servir el mode d'agrupaments per definir tasques que només podran veure unes determinades persones heu d'activar l'opció experimental "Habilita sols membres del grup" que li explicava a la Bet en aquest mateix fil i anar a Configuració | Administració del lloc | Desenvolupament | Experimental | Paràmetres experimentals.

Per altra banda, un cop activada aquesta opció, encara heu de configurar dins de cadascuna de les tasques que només sigui visible per a membres del grup. Per fer-ho heu de marcar la casella que trobareu a sota de l'agrupament triat.

agrupaments_6.png

Podeu trobar tota l'explicació sobre com fer servir l'"Habilita sols membres del grup" pels "Agrupaments" a l'enllaç següent: http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/glossary/view.php?id=461&mode=entry&hook=921

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Tasques que no s'haurien de veure entre grups

per ELISABET ALSINA PAGES -

Hola,

si, aquesta opció és la que deia al tutorial que vaig trobar, el problema és que no la tinc o no la trobo.

Bet

 

 

Fitxer adjunt Captura.JPG
En resposta a ELISABET ALSINA PAGES

Re: Tasques que no s'haurien de veure entre grups

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Bet,

segurament el probema és que no entres amb l'usuari/ària "admin". Només aquest usuari pot activar aquesta opció experimental.

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Tasques que no s'haurien de veure entre grups

per ELISABET ALSINA PAGES -

Hola de nou,

si no fos administradora no veuria el menú d'administració que t'he mostrat, no?

Bet

En resposta a ELISABET ALSINA PAGES

Re: Tasques que no s'haurien de veure entre grups

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Bet,

aquest és el menú que es veu quan ests Gestor/a. L'usuari que has de fer servir per activar aquesta opció és l'usuari "admin".


Fins ara,

Mònica