Temporitzador als qüestionaris

Temporitzador als qüestionaris

per M.carmen Portoles Montel -
Nombre de respostes: 5

Hola Mònica,

 

Volem crear un qüestionari amb un temporitzador però no em surt l'opció d'introduir el temps màxim per donar als alumnes. Suposo que he d'habilitar-ho des d'algun altre lloc perquè al crear el qüestionari únicament em deixa triar la data i hora per obrir-lo i tancar-lo però no el temps màxim permés. T'agraïria que em diguéssis què hauria de fer per tenir-ho actiu. També volia preguntar-te si aquesta opció és possible a les tasques ja que tampoc no em surt.

Moltes gràcies.

Salutacions,

Carme

En resposta a M.carmen Portoles Montel

Re: Temporitzador als qüestionaris

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Carme,

als paràmetres del qüestionari, al l'apartat Temporització pots posar quan s'obre i es tanca el qüestionari i també tens l'opció de Temps màxim.

temporitzacio.png

A les tasques no és possible posar aquesta opció, en cas de no voler que trametin més tasques ho has de parametritzar amb les dates de venciment i límit.

 

Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Temporitzador als qüestionaris

per M.carmen Portoles Montel -

Hola Mònica,

 

El problema que tinc és que no està en actiu la casella per especificar el temps. Suposo que dec tenir algun paràmetre desactivat.T'adjunto captura de pantalla:

 

Gràcies i salutacions,

Carme

En resposta a M.carmen Portoles Montel

Re: Temporitzador als qüestionaris

per M.carmen Portoles Montel -

Hola,

 

Em sembla que no es veu la imatge que he adjuntat. T'envio un doc amb la imatge.

Gràcies

Carme

En resposta a M.carmen Portoles Montel

Re: Temporitzador als qüestionaris

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola Carme,

el problema és que estàs fent servir els Questionnaire (Antic EnquestesPHP) en comptes dels Qüestionaris. Pel que he pogut veure aquest mòdul no incorpora poder posar temps màxim per sol·lucionar-lo.

Fins ara,

Mònica