enllaç al moodle 2.0

enllaç al moodle 2.0

per Marta Nebot Vilaseca -
Nombre de respostes: 4

Des de la nostra intranet no sé com enllaçar al moodle nou. Segueix dirigint-nos a l'antic. He seguit les indicacions que he trobat al forum però en el llistat de mòduls no em surt el iwmoodle 2.0  i ja he configurat el bloc posant que si tenim moodle 2.0.

Què em falta fer?

Marta

En resposta a Marta Nebot Vilaseca

Re: enllaç al moodle 2.0

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Marta,
hi ha una pregunta freqüent sobre això específica pel Moodle 2. La trobaràs a l'enllaç següent:
http://educaciodigital.cat/moodle/moodle/mod/glossary/view.php?id=461&mode=entry&hook=1587

Si tens algun problema durant la configuració ens ho dius i ens ho mirem per ajudar-te.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: enllaç al moodle 2.0

per Marta Nebot Vilaseca -
Ja he seguit aquesta pregunta però on diu que busqui:
Mòdul activat
Aquest mòdul no surt en la meva llista de mòduls ni actiu ni no actiu. El que em surt és aquest:
iw_moodle Moodle iw_moodle Incorpora la validació única entre el Moodle i el Zikula i permet fer inscripcions als cursos 2.0 Actiu Actiu Desactiva Paràmetres del lligam Edita
Aquest és el apareix i em porta a l'antic.Com ho haig de fer per enllaçar-lo al nou?

Aquest pas ja l'he fet:
Accediu com a administrador/a al vostre Moodle, aneu a Administració del lloc | Connectors | Autenticació | Gestió de l'autenticació i activeu la validació des d'una Base de dades externa fent clic la icona amb l'ull gris.

Marta
En resposta a Marta Nebot Vilaseca

Re: enllaç al moodle 2.0

per Marta Nebot Vilaseca -
Pas a pas!
He fet de nou la regeneració de la llista de mòduls i aquest cop ha funcionat ( el navegador?) ja el tinc activat però segueixo sense saber com fer que des del bloc vagi al nou moodle . Seguiré fent proves i mirant fòrums!trist
Potser haig d'esborrar el bloc de la intranet i crear-lo de nou? Ara mateix ho faig!

Aconseguit!!!somriure Gràcies! em faltava superar "el bloqueig momentani" tímid
Marta