problemes amb un curs de moodle 1-9

problemes amb un curs de moodle 1-9

per Elvira Fonoll Regal -
Nombre de respostes: 5
hola , hi ha un curs que no vaig poder restaurar des de la passarel·la perquè ocupava molt espai, he fet alguns intents de crear còpies de seguretat des del moodle antic suprimint dades i fent proves per mirar de reduir al màxim el seu tamany i és clar he superat el 90% ocupació disc del moodle antic , avui he anat i he suprimit còpies de seguretat del moodle per fer espai....he intentat de nou trobar les còpies del cur en qüestió i fer-ne una altra amb només les tasques per mirar de pujar-lo a dropbox i restaurar-lo des d'allí i em diu: error invalid course, el curs és aquest: http://agora.xtec.cat/iesferrantallada/antic/course/view.php?id=1801 MP02 Didàctica EDIN1T .....

Un altre afer és que vaig entrar a un curs del moodle actual com a rol d'alumne i em sortia dins el curs el bloc d'administració ....suposo que dec haver configurat malament els permisos....

Més dubtes, és imprescindible entrar amb més d'un usuari a dropbox per tal de passar de desenvoluper a production?


gràcies per tot el suport i l'ajuda que ens doneu
En resposta a Elvira Fonoll Regal

Re: problemes amb un curs de moodle 1-9

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Elvira,
segurament era un problema puntual, hem entrat al curs sense cap probelma i he esborrat les còpies de seguretat antigues per tal que puguis fer les noves.

Pel que fa al bloc administració per l'alumnat tingues en compte que ells també el veuen però amb menys opcions que el tutor o el tutor editor. T'adjunto una captura de pantalla perquè vegis com és el bloc per l'alumnat.

Per tal de canviar l'estat del Dropbox a producció has d'haver entrat amb més d'un usuari, si no el sistema no ho permet.

Fins ara,
Mònica
Fitxer adjunt configuracio.png
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: problemes amb un curs de moodle 1-9

per Elvira Fonoll Regal -
Hola gràcies Mònica, aniré altre cop al moodle antic a veure si me'n surto
el problema de l'alumnat és que també hi sortia el blog d'administració del lloc , és clar que potser ho vaig mirar malament però diria que sí em sortia també el bloc d'administració del lloc i aleshores vaig esborrar alguns dels permisos que hi tenia posats a sistema potser era això, ho tornaré a provar
gràcies de nou per tot
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: problemes amb un curs de moodle 1-9

per Elvira Fonoll Regal -
Hola dispensa acabo d'entrar al moodle antic i em diu que com que he superat la quota de disc no puc fer cap còpia de seguretat....m'ho podeu mirar d'arreglar ? potser no s'han esborrat les dades? quan pugueu si m'ho podeu mirar.... gràcies de nou
En resposta a Elvira Fonoll Regal

Re: problemes amb un curs de moodle 1-9

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Elvira!

En principi al Moodle 1.9 esteu al 77% d'ocupació. Tot i així, per si les mosques, us hem esborrat algunes de les còpies de seguretat que hem vist que més us estaven ocupant i, després de fer-ho, ho hem deixat al 68%.

Si tot i així els problemes persisteixen o bé us podem ajudar amb alguna cosa més, ja ens direu.

Una abraçada,
Sara