No es compleix Ordre alfabètic qualificacions

No es compleix Ordre alfabètic qualificacions

per Alejandro Masana Batalla -
Nombre de respostes: 5
Hola
Tinc un problema: Quan m'apareixen els usuaris d'un curs del moodle alfabèticament ordenats a la llista de qualificacions, tinc un alumne que el seu cognom comença per P que em surt el primer. Si els ordeno per nom, aquest alumne, que comença per O em continua sortint el primer ¿?¿?¿?
Aquest alumne és repetidor i està fent el curs per segon any, però vaig restaurar el curs i tots els usuaris es van haver de tornar a inscriure. Per altra banda, els altres usuaris és el primer any que tenen compte al moodle i aquesta persona ja en tenia el curs passat (no sé si influeix).
Gràcies per la vostra ajuda
En resposta a Alejandro Masana Batalla

Re: No es compleix Ordre alfabètic qualificacions

per Raül Fernández -
Sense més dades, em tiro a la piscina...
No serà que el curs passat vareu introduir un espai en blanc al davant de cada nom?
En resposta a Alejandro Masana Batalla

Re: No es compleix Ordre alfabètic qualificacions

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Alejandro,
si el problema no és el que et comenta el Raül, ens podries passar l'enllaç al curs on està inscrit aquest alumne/a?

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No es compleix Ordre alfabètic qualificacions

per Alejandro Masana Batalla -
Gracies per la tive idea Raúl, però no hi ha cap espai (llàstima )
L'adreça és http://agora.educat1x1.cat/escolashalom/moodle/course/view.php?id=63
Merci
En resposta a Alejandro Masana Batalla

Re: No es compleix Ordre alfabètic qualificacions

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Alejandro,
la diferència és que aquest alumne té el nom i cognoms en majúscules i tota la resta d'alumnes els tenen en minúscules. Per aquest motiu el Moodle el posa el primer de la llista.

Fins ara,
Mònica