Bloc el s meus llibres

Bloc el s meus llibres

per ALBERTO VILLANUEVA MORCILLO -
Nombre de respostes: 5
Hola...
Un cop feta l'actualització al Moodle, em trobo amb una diferència respecte a l'1.9 que no sé si té solució.
Tinc posat el bloc Els meus llibres. En la versió antiga, al clicar en un llibre, aquest s'obria en una finestra nova. Ara se m'obre incrustat a la finestra del Moodle.
Hi ha manera d'aconseguir que s'obri en finestra nova?
Gràcies per endavant,
Albert
En resposta a ALBERTO VILLANUEVA MORCILLO

Re: Bloc el s meus llibres

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Albert,
ens podries facilitar l'enllaç al vostre Moodle i curs/os en qüestió per poder fer una ullada?

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Bloc el s meus llibres

per ALBERTO VILLANUEVA MORCILLO -
Aquí et deixo l'enllaç.
Veuràs que a la pàgina incial està el Bloc els meus Llibres.
A més a més he detectat que els llibres de McGraw-Hill, quan entres, mostren l'index, però quan intentes entrar en una unitat, no es carrega. He provat amb el Firefox i l'Explo'rer i no funciona. En canvi, amb el Chrome, sí...

http://agora.educat1x1.cat/esc-safa-viladecans/moodle

Gràcies per l'ajuda.
Albert
En resposta a ALBERTO VILLANUEVA MORCILLO

Re: Bloc el s meus llibres

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Albert,
pe que fa a que s'obri a una finestra nova, hi ha un paràmetre al bloc de Els meus llibres per especificar on s'han d'obrir, per fer-ho has d'anar a Administració del lloc | Connectors | Blocs | Els meus llibres.

Pel que fa als llibres de McGraw-Hill hauríeu de parlar amb l'editorial
si el problema es dóna un cop estàs visualitzant el llibre no sembla que tingui a veure amb el Moodle.

Fins ara,
Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Bloc el s meus llibres

per ALBERTO VILLANUEVA MORCILLO -
Hola, Mònica.
Ja tinc activada aquesta opció i, en realitat, s'obre la nova finestra.
El que passa és que l'any passat la finestra que s'obria contenia només el llibre, cap altra cosa del Moodle.
T'adjunto imatge.
Gràcies per tot.
Salut!
Albert
Fitxer adjunt llibre.jpg
En resposta a ALBERTO VILLANUEVA MORCILLO

Re: Bloc el s meus llibres

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Albert,
gràcies per la captura.

Efectivament la forma de visualitzar el llibre ha canviat amb la nova versió, ara no surt el llibre sol sinó que es mantenen les capçaleres del Moodle. Es pot obrir en una finestra nova però amb menús a la part de dalt.

Fins ara,
Mònica