Quan entren els alumnes al seu curs apareix missatge (NO DISPONIBLE)

Quan entren els alumnes al seu curs apareix missatge (NO DISPONIBLE)

par Josep Suller Roca,
Nombre de réponses : 8
Hola,

En el curs que he creat http://agora-eoi.xtec.cat/eoitarragona/moodle/course/view.php?id=2
Quan entren els alumnes, la primera pantalla que els hi apareix és NO DISPONIBLE. Han d'anar a CURS ACTUAL / NOM DE CURS / GENERAL (O UNITAT) per veure alguna cosa. Això pot provocar molts problemes en especial a la gent que no se sap moure gaire bé per Moodle.
Com he de configurar el curs perquè en quan entrin no els aparegui aquesta pantalla de NO DISPONIBLE i els alumnes entrin directament a GENERAL? Amb el Moodle 1.9 mai vaig configurar res i no em trovava amb aquest problema.

És un curs per a 3r semi-presencial d'EOI dividit en 2 grups. He posat els noms curs amb els codis que m'han indicat des del departament.

Gràcies
Josep Suller
EOI Tarragona


Annexe Captura.JPG
En réponse à Josep Suller Roca

Re: Quan entren els alumnes al seu curs apareix missatge (NO DISPONIBLE)

par Natalia Arques Carbonell,
A nosaltres, http://agora.educat1x1.cat/iesllagostera/moodle/ ens passa el mateix amb el curs de Tecnologia de 1r d'ESO (TEC1). És un curs importat del moodle 1.9 (com la majoria) i només ens passa amb aquest.

Gràcies.
En réponse à Natalia Arques Carbonell

Re: Quan entren els alumnes al seu curs apareix missatge (NO DISPONIBLE)

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola Josep i Natàlia,
ens podríeu passar la dada d'algun dels alumnes que no poden entrar a aquests cursos?

Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Quan entren els alumnes al seu curs apareix missatge (NO DISPONIBLE)

par Josep Suller Roca,
hola, en el meu cas per exemple he creat un alumne fictici en aquest curs http://agora-eoi.xtec.cat/eoitarragona/moodle/course/view.php?id=2 (prova1 / contrasenya: prova1) i quan entro al curs apareix aquesta pantalla.
També passa si, quan estic navegant intento accedir directament a tg3en010dc amb el menú de navegació de dalt (no sé si m'explico?)
Ja direu
Gràcies
Josep Suller

En réponse à Josep Suller Roca

Re: Quan entren els alumnes al seu curs apareix missatge (NO DISPONIBLE)

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola Josep,
pel que hem pogut veure, el problema era que teníeu marcat com a tema actual un tema ocult, en marcar el Tema 1 com a tema actiu, ja no surt l'error.

Ja faràs més proves a veure si realment aquesta és la solució i si no ens ho tornes a dir.

Fins ara,
Mònica
En réponse à MONICA GRAU PRIETO

Re: Quan entren els alumnes al seu curs apareix missatge (NO DISPONIBLE)

par Josep Suller Roca,
PERFECTE!!! Ara si que funciona OK. Moltes gràcies!
En réponse à Natalia Arques Carbonell

Re: Quan entren els alumnes al seu curs apareix missatge (NO DISPONIBLE)

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola Natalia,
en aquest curs hem vist que no teníeu marcat cap tema com a tema actual, hem marcat com a tema actual el Tema 1 i l'hem fet visible, ens podràs confirmar que ara ja no surt l'error? Hem amagat totes les tasques i recursos per si encara no han d'accedir els alumnes.

Fins ara,
Mònica