Repositori dropbox i còpies de seguretat

Repositori dropbox i còpies de seguretat

per OSCAR PERIS COLOM -
Nombre de respostes: 5

Hola,

Tinc un curs sencer "Química de batxillerat: Aula Virtual de Química" al moodle antic, que ocupa uns 166 MB, i vull incorporar-lo al nou moodle 2 del meu centre (XXV Olimpíada). Tinc usuari i contrasenya d'administrador.

He fet el registre del moodle al dropbox tal com es descriu a la "Sessió Tècnica. Del Moodle 1.9 al Moodle 2 / Bloc 4 - Apartat 2" i, un cop configurat el repositori del dropbox al moodle, puc veure els meus documents de Dropbox a través del selector de fitxers (he fet també el canvi a producció).

Ara, el que vull, és incorporar el curs des de la còpia de seguretat (que tinc a una de les carpetes del Dropbox) al moodle nou, però quan intento descarregar-lo em diu:
"S'ha produït un error durant la baixada del fitxer Operation timed out after 150000 milliseconds with 56835317 out of 130843415 bytes received"

He provat una altra vegada i m’ha sortit el següent misatge:

Pot ser que el fitxer penjat excedeixi la directiva max_post_size de php.ini.


També l'he intentat incorporar a partir del llistat de cursos que apareixen a configuarció/paràmetres de la pàgina inicial/restaura i, tot i que és molt gran, me'l deixa descarregar però em dona un error que fa que no pugui veure els menus de la dreta ni el total de temes d'aquest curs.


Què he fet malament? Em podeu ajudar, si us plau?

Moltes gràcies

En resposta a OSCAR PERIS COLOM

Re: Repositori dropbox i còpies de seguretat

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Oscar!

Hem intentat restaurar el curs que ens comentaves al teu missatge mitjançant l'eina d'importació que s'explica a l'apartat 4 del bloc 1 i, a priori, sembla que ha funcionat correctament. Trobareu el curs a http://agora.educat1x1.cat/ies25enaolimpiada-bcn/moodle/course/view.php?id=282 . Ja ens confirmareu si el contingut és correcte i ja el situareu a la categoria que trobeu més convenient.

Per cert, us recomanem que utilitzeu aquesta eina per fer el traspàs de cursos entre el Moodle 1.9 i el 2 per evitar problemes com els que ens comentaves i utilitzar aquest altre mecanisme només quan el primer mètode us doni algun error.

Una abraçada,
Sara


En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Repositori dropbox i còpies de seguretat

per OSCAR PERIS COLOM -
Hola,

Moltes gràcies per la rapidesa.

He intentat accedir al curs i sí que em deixa, però quan intento entrar a qualsevol dels temes (per exemple l'1) em surt:

"S'ha produït un error en llegir a la base de dades".

(Veure impressió de pantalla al fitxer adjunt).

Oscar,
Fitxer adjunt Tema_1.png
En resposta a OSCAR PERIS COLOM

Re: Repositori dropbox i còpies de seguretat

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Oscar!

La restauració sembla que ha anat bé i, el problema que comentes, és degut a que el curs té més de 1000 activitats... La nostra recomanació és que o bé esborris unes quantes al Moodle 1.9 i tornis a fer la restauració o bé que el divideixis en més d'un curs (en funció de si pots o no eliminar algun dels recursos que hi conté). Ens sap greu però amb l'arquitectura actual d'Àgora al Moodle 2 no és possible tenir més de 1000 activitats/recursos per curs i, per tant, quan ens trobem amb casos com aquest, cal trobar solucions com les que et proposàvem abans.

Per descomptat, si proves de fer alguna d'aquestes propostes i tens qualsevol dubte/problema, ja ens diràs!

Una abraçada,
Sara


En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Repositori dropbox i còpies de seguretat

per OSCAR PERIS COLOM -
Moltes gràcies,

Ja ho he fet i no m'ha donat cap problema.