Copies que no pugen

Copies que no pugen

per MARIA ANTONIA VARA CIFRE -
Nombre de respostes: 12
Hola de nou,

Tinc dos cursos que no pugen de cap manera, els he tornat a copiar, els he tornat a pujar... res de res.
Categoria biologia, el de 1r i el de 3r.
El de 3r està a l'espai de fitxers grans de Agora.
El de 1r pesa un munt i l'he pujat al dropbox i res de res...

Ahh i no puc entrar des de el menú superior, em rebota i la única manera d'entrar és anar a l'espai d'usuaris en línia on si ha quedat registrada la meva entrada i des de allà tornar a posar usuari i contrasenya.

Be bon cap de setmana a tots!!!
Ens veiem dilluns!
Fitxer adjunt Pantallazo.png
En resposta a MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: Copies que no pugen

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Mar,
em podries dir els noms exactes dels cursos i de la còpia que no pots restaurar. També m'hauries de passar l'enllaç al fitxer del dropbox per poder-lo descarregar.

Per restaurar cursos des de repositoris millor fer-ho des del GoogleDocs, també pots provar si des d'allà te'l restaura. I si et dóna algun error concret.

No acabo d'entendre això que no pots veure el menú superior, mira d'esborrar les galetes del navegador a veure si tot torna a la normalitat i si no ens ho tornes a dir.

Fins ara,
Mònica



En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Copies que no pugen

per MARIA ANTONIA VARA CIFRE -
Bueno m'explico millor, val?

1rTema: entrada al moodle. Quan intento entrar des de el menu principal, afegeixo imatge,no m'identifica, pero en el bloc de usuaris en línea si que queda registart i és des de allà, des de on tornat a posar la meva constrasenya aconsegueixo entrar.
Prova tu a veure que passa, vols?


2n Tema: copia que no puja de cap manera, el fitxer està al meu espai Agora i recorda que ve des de fora, no el tinc al 1.9. Tu pots entrar al meu espai agora?
Si és aixì es diu backup-biogeo3-20130716-1323.zip
Sino si vols puc compartir amb tu el fitxer via dropbox o via google docs.
Ara provo lo del google docs, val?

Ja em diràs. Mar
Fitxer adjunt menu_principal.png
En resposta a MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: Copies que no pugen

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Mar,
hem intentat restaurar el curs i sembla que el problema ve donat per aquest llibre:
Book isbn: 9788430792320 not found in bd for activity name: Teide 2012-13
Contingut remot "Teide 2012-13"

Intenteu eliminar-lo o revisar el seu funcionament al Moodle d'on prové i torneu a fer la còpia de seguretat per tal de restaurar-lo al Moodle 2.


Fins ara,
Mònica


En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Copies que no pugen

per MARIA ANTONIA VARA CIFRE -
Val, doncs el trec i torno a provar.
Merci Mónica
En resposta a MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: Copies que no pugen

per MARIA ANTONIA VARA CIFRE -
En resposta a MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: Copies que no pugen

per MARIA ANTONIA VARA CIFRE -
Doncs no, alguna cosa més hi ha amb el curs de bio-geo he fet una copia sen se continguts remots però ara no restaura cap i diu error un altre vegada.
El que veig és que tampoc queda cap tasca pendent en l'espai

En resposta a MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: Copies que no pugen

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Mar,
com que no teniu el curs al Moodle d'Àgora no puc fer més investigacions. En principi si fas la còpia sense els continguts remots t'hauria de funcionar la restauració. Potser has desmarcat també les tasques sense voler?

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Copies que no pugen

per MARIA ANTONIA VARA CIFRE -
No no, ja ho he mirat un munt de vegades i no se que fer amb aquest curs.
La darrera copis que he pujat ja veuràs que no te els continguts remots i no hi ha manera.
Fins i tot he pujat la copia i he comparat els fitxers amb l'original.
He tret la unitat dos que en la copia queda darrera la unitat o tema 6.
Ja no se que més fer... res més
En resposta a MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: Copies que no pugen

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Mar,
hem provat amb la darrera còpia que teniu feta (2provabackup-biogeo3-20130725-1316.zip) i ens ha funcionat al nostre entorn de proves fent un petit "truc".

Com que teniu Moodle 1.9 a Àgora, hauríeu de restaurar el curs allà (a nosaltres ens ha funcionat la vostra còpia en un Moodle 1.9 que tenim de proves). Un cop restaurat al Moodle 1.9 importeu-lo al Moodle 2 fent servir l'Eina d'importació.

Fins ara,
Mònica