No puc moure els recursos i les activitats

No puc moure els recursos i les activitats

per TERESA TORNÉ TOMÀS -
Nombre de respostes: 8
Hola a tothom,

sé que es pot fer, però em trobo amb el problema de què no puc moure/desplaçar amunt o avall els recursos ni les activitats... Si ho faig com a professor editor, quan em poso damunt de la creu que teòricament ho permet, es mostra el símbol de prohibició. Si ho faig com a administrador em deixa moure, en principi, però es queda la pàgina en blanc...

Hi ha alguna manera d'arreglar-ho? Des de l'administració es pot activar l'opció de poder moure? Com??

Gràcies!!


En resposta a TERESA TORNÉ TOMÀS

Re: No puc moure els recursos i les activitats

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Teresa,
ens podries indicar a quin o quins cursos et passa això i quin navegador fas servir?

Una altra cosa que pots fer és netejar les galetes de navegador i provar a veure si et segueix passant.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No puc moure els recursos i les activitats

per DAVID OBRADOR SALA -
Hola, no sé ben bé si el que diu la Teresa coincideix amb el que em passava a mi:
En mode edició  pretenia moure qualsevol recurs amunt o avall amb el cursor en forma de quatre fletxes i no els puc moure, en fer clic sobre la icona no puc moure'ls (Teresa és això?) 
I ni Chrome ni FireFox! He buscat una mica en anglès, us recullo algunes coses i explico com ho resolt:
Amb d'aquestes webs me n'he sortit i al final he desactivat uns serveis d'una tauleta Wacom i alguna cosa d'SMART

Ah i em funciona amb els 2 navegadors!
Sort!
David


En resposta a DAVID OBRADOR SALA

Re: No puc moure els recursos i les activitats

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola David, 
Gràcies per la informació, aquesta incidència de Moodle no la coneixíem. Ens podries dir amb quin sistema operatiu et passa?

Teresa ja ens confirmaràs si el teu problema pot ser el mateix que explica el David. 

Fins ara, 
Mònica 
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No puc moure els recursos i les activitats

per TERESA TORNÉ TOMÀS -
Hola a tots dos,

perdoneu, però he estat uns dies desconnectada... No sé si és exactament com diu el David, a mi em passa que no puc moure res, ni amunt ni avall. Ho he provat amb el Chrome i amb el Firefox, posant-me com a editor i com a gestor... i res. Només quan ho intento des de l'administració sembla que em deixa, però a l'actualitzar la pàgina es queda en blanc i tampoc es mou. 

El SO és el Windows 7 i no sé si és important, però també tinc instal·lat el programari SMART Notebook de la PDI.


Per cert, el nom de l'escola ha canviat i ara som Escola Torreforta. És possible canviar l'adreça web perque es vegi escola-torreforta en lloc de ceip-gualvillalbi??

Gràcies per tot!!
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: No puc moure els recursos i les activitats

per TERESA TORNÉ TOMÀS -
Arreglat!!!

he deshabilitat SMART Virtual TabletPC de l'administrador de dispositius, tal com ha indicat el David, i en un principi seguia igual... però he reiniciat l'ordinador i... ha funcionat!!

Gràcies David!! Gràcies Mònica!! M'heu salvat... ara ja puc anar preparant el començament de curs... rialla

Teresa