Mostrar esdeveniments al bloc lateral

Mostrar esdeveniments al bloc lateral

per MARTA ORTEGA PEREZ -
Nombre de respostes: 2
Bon dia,
M'agrdaria saber si hi ha la possibilitat de mostrar el que al moodle 1.9. eren els "Esdeveniments" del calendari al bloc lateral, doncs no sóc capaç de trobar-ho.

D'altra banda, també m'agradaria saber si puc fer que no es vegin a la pestanya "Navegació" de la primera plana toooots els documents que he enllaçat (només vull que es vegin quan es clica a l'enllaç no que quedin sempre visibles els documents en pdf o les pàgines que he afegit).

Moltes gràcies,
Marta Ortega.
En resposta a MARTA ORTEGA PEREZ

Re: Mostrar esdeveniments al bloc lateral

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Marta,

M'agrdaria saber si hi ha la possibilitat de mostrar el que al moodle 1.9. eren els "Esdeveniments" del calendari al bloc lateral, doncs no sóc capaç de trobar-ho.

Aquest bloc es diu Esdeveniments propers. Per defecte està ocult al Moodle 2 i per això no el veus. Per fer-lo visible has d'anar a Administració del lloc | Conncectors | Blocs i fer clic a l'ullet. Un cop sigui visible ja podràs veure i afegir aquest bloc als cursos.

D'altra banda, també m'agradaria saber si puc fer que no es vegin a la pestanya "Navegació" de la primera plana toooots els documents que he enllaçat (només vull que es vegin quan es clica a l'enllaç no que quedin sempre visibles els documents en pdf o les pàgines que he afegit).

Aquest és el comportament per defecte del Moodle, com que la pàgina principal no deixa de ser un curs aquests documents es veuen al bloc Navegació.

Un truc que pots fer servir és ocultar aquests recursos del bloc Menú principal (i també el mateix bloc) i crear un bloc HTML amb enllaços a aquests recursos, d'aquesta manera els usuaris podrien accedir mitjançant l'enllaç als recursos però no apareixerien al bloc Navegació.

Fins ara,
Mònica