assignació rols cursos moodle2

assignació rols cursos moodle2

per ANTONIO GARCIA RODRIGUEZ -
Nombre de respostes: 2
Hola de nou a tothom,
us explico, resulta que quan vull assignar rols dins un curs normalment hem surt una finestra de cerca d'usuaris inscrits i només em deixa assignar el rol de gestor. Però fa un moment, en un curs importat he tingut la una opció similar al moodle 1.9. és a dir, m'ha sortit un quadre amb totes les possibilitats de rols i el número i nom de les persones a les que se li ha assignat un rol determinat. Evidentment estava tot a 0 perquè no havia assignat a ningú. Però he pogut triar de quin rol volia incorporar a algun usuari he pogut assignar professorat editor sense cap problema. 
És normal? faig algo malament en el primer cas? com puc fer per poder assignar el rol que vull, és a dir, perquè sempre em surti el quadre amb tots els rols?
Gràcies per avançat!
Toni
En resposta a ANTONIO GARCIA RODRIGUEZ

Re: assignació rols cursos moodle2

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Toni,
quan inscrius usuaris a un curs hauries de poder triar el rol. Si vas a Administració del curs | Usuaris | Usuaris inscrits i fas clic a Inscriviu usuaris s'obrirà una finestra on, a la part superior hi ha un desplegable per tal de triar el rol.

Aquesta és una de les formes, però hi ha dues maneres d'inscriure usuaris a un curs, ho trobaràs explicat pas a pas a l'enllaç següent: http://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cmd/tac/jtm2/bloc_3/apartat_1#inscripcio_d_alumnat_a_un_curs

Cal recordar, que per tal de poder inscriure usuaris a un curs aquest curs ha de tenir un mètode d'inscripció assignat i per tant, cal anar a Configuració | Administració del curs | Usuaris | Mètodes d'inscripció i seleccionar-ne un d'entre les opcions següents:
  • Inscripcions manuals
  • Accés de visitant
  • Autoinscripció
  • Sincronització de la cohort

Fins ara,
Mònica