Cursos que aperentment estan migrats i que ocupan un espai de 0,0 bytes

Cursos que aperentment estan migrats i que ocupan un espai de 0,0 bytes

von Paz González -
Anzahl Antworten: 4

Hola

Gairebé ja tenia migrats tots els cursos i si que havia detectat que alguns cursos tenien un aparença una mica estranya al moodle2 (veure la imatge adjunta), però al clicar sobre Tema1 es desplegava tot el que hi havia. No el vaig donar massa importància i vaig continuar migrant cursos

La meva sorpresa és que al mirar l'ocupació del disc, tots els cursos que tenen aquesta aparença ocupen 0,0 bytes, cosa que suposo és impossible.

No sé si aquests cursos estaran correctament migrats i funcionaran quan comenci el curs, o quina sorpresa ens depararen.

Ja em direu.

Salutacions

La nostra adreça és http://agora.xtec.cat/ies-vilassar/moodle2/

Anhang mostra1.JPG
Als Antwort auf Paz González

Re: Cursos que aperentment estan migrats i que ocupan un espai de 0,0 bytes

von Paz González -
Hola
Necessiteu alguna dada més per poder dir-me alguna cosa. En aquest moment no sé què fer, si continuar migrant la resta de cursos que em queden o ...
Als Antwort auf Paz González

Re: Cursos que aperentment estan migrats i que ocupan un espai de 0,0 bytes

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola Paz,
amb la informació que ens has facilitat tenim suficient. Estem mirant què pot estar passant i perquè aquests cursos que tenen contingut diu que ocupen 0bytes a l'informe d'ocupació.

Pel que fa a l'aparença dels cursos no has de patir, hi ha dues formes diferents de mostrar-los configurables des dels paràmetres del curs:
  • Mostra una secció per pàgina
  • Mostra totes les seccions en una pàgina

En quant sapiguem alguna cosa t'ho farem saber però en principi, pots seguir amb la migració perquè els cursos sembla que estan funcionant correctament i tenen les dades que han de tenir.

Fins ara,
Mònica


Als Antwort auf Paz González

Re: Cursos que aperentment estan migrats i que ocupan un espai de 0,0 bytes

von MONICA GRAU PRIETO -
Hola de nou Paz,
ja hem resolt el misteri.

Aquests cursos que ocupen 0byets és perquè no tenen ni imatges, ni documents pujats, tot són textos o enllaços externs que no ocupen espai. Per tant, pots seguir amb la migració amb tota la tranquil·litat.

Fins ara,
Mònica