Exportació d'usuaris Moodle 1.9

Exportació d'usuaris Moodle 1.9

per Iban Ricart Rotllant -
Nombre de respostes: 4
Hola,
estic realitzant la migració dels usuaris del Moodle 1.9 al Moodle 2.

Segueixo les instruccions dels materials de l'Ateneu. Entro a la pantalla de "Accions amb usuaris en bloc". Quan selecciono els usuaris desitjats i marco la opció de posar-los com a seleccionats, no passa res. És a dir, no m'afegeix els usuaris a seleccionats.

Gràcies.
En resposta a Iban Ricart Rotllant

Re: Exportació d'usuaris Moodle 1.9

per Raül Fernández -
Crec que hi havia una limitació de 1000 usuaris per a fer aquesta consulta.
Filtra posant alguna condició més per tal de fer-ho en dues tongades.

Raül
En resposta a Iban Ricart Rotllant

Re: Exportació d'usuaris Moodle 1.9

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Iban,
En cas que no sigui el que et comenta en Raül, ens hauries de passar el curs per poder fer una ullada.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Exportació d'usuaris Moodle 1.9

per Iban Ricart Rotllant -
Hola,
referent a la limitació dels 1000 usuaris no és. Seguint els passos dels manuals que ens han passat, només en selecciono 10 i no passen.

Referent passa el curs, resulta que això no va per curs, oi?. Sinó per Moodle complert.
Jo he anat a les tasques per usuaris en grup i no m'apareix la possibilitat de passar-ho a un fitxer.

Ostres, espero sigui solucionable perquè és el primer que probo i ja no avancem.

Gràcies per la vostra ajuda.
En resposta a Iban Ricart Rotllant

Re: Exportació d'usuaris Moodle 1.9

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Iban,
necessitaríem que en expliquis pas a pas què fas per seleccionar aquests alumnes i descarregar-los en un fitxer de text. Ho hem provat al vostre Moodle nosaltres i ens ha funcionat correctament.

En cas que us doni un error, també ens aniria bé saber quin és.

Pel que fa a l'alumnat dels cursos, heu de tenir en compte que no és possible restaurar cursos al Moodle 2 amb dades d'usuari/ària.

El que hauríeu de fer pas a pas seria:
  1. Exportar els usuaris des d'Administració | Usuaris | Comptes |Accions amb usuaris en bloc.
  2. Importar aquests usuaris al Moodle 2 des d'Administració del lloc | Usuaris | Comptes | Carrega usuaris.
  3. Importar els cursos al Moodle 2 mitjançant l'Eina d'importació o la restauració manual en el cas que l'Eina falli.
  4. Afegir un mètode d'inscripció als cursos restaurats.
  5. Finalment Inscriure usuaris als cursos importats.

Recordeu que trobaràs tota la documentació sobre aquest procés als materials sobre la migració: http://ateneu.xtec.cat/wikiform/wikiexport/cmd/tac/jtm2/index

Fins ara,
Mònica