Com afegir bloc usuaris a un curs (administrador)

Com afegir bloc usuaris a un curs (administrador)

per ENRIC ALVAREZ NEBOT -
Nombre de respostes: 2
Hola, un altre dubte.

Després d'haver seguit tot el procés important primer els usuaris i després el curs, puc accedir a moodle com a usuari estudiant però no puc accedir als cursos. M'apareix un missatge que diu que hi tinc accés.

Com a administrador no trobo la manera d'afegir a tots els usuaris que he importat als cursos que també he importat.

Tampoc trobo la manera d'activar el bloc d'Activitat recent on es publiquen les darreres aportacions als fòrums.

http://agora.xtec.cat/ceip-agustibartra/moodle2/index.php?

Gràcies,

Enric
En resposta a ENRIC ALVAREZ NEBOT

Re: Com afegir bloc usuaris a un curs (administrador)

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Enric,

Després d'haver seguit tot el procés important primer els usuaris i després el curs, puc accedir a moodle com a usuari estudiant però no puc accedir als cursos. M'apareix un missatge que diu que hi tinc accés.

Com a administrador no trobo la manera d'afegir a tots els usuaris que he importat als cursos que també he importat.


Aquest problema va associat al que et comentava en l'altre fil. Els cursos s'importen sense mètode d'autenticació i per tant, l'has de definir primer anant a Administració del curs | Usuaris | Mètodes d'inscripció (pots triar manual, autoinscripció, visitant...) un cop tinguis definit el mètode (en aquest cas triaria manual) ja podràs inscriure usuaris als cursos. Com que els cursos s'han important sense usuaris cal que siguis tu qui els triïs un a un o bé fent servir les coorts. Trobaràs més informació sobre aquest tema als enllaços següents dels materials sobre la migració:

Tampoc trobo la manera d'activar el bloc d'Activitat recent on es publiquen les darreres aportacions als fòrums.

Per poder afegir el bloc amb les de darreres notícies dels fòrums de notícies de la pàgina principal o dels cursos, has d'anar a Administració del lloc | Connectors | Blocs | Gestió de blocs i fer visible el que es diu "Últimes notícies". Si vols, també pots fer visible el "d'Activitat recent" ja que pel que he vist l'esteu fent servir en algun curs.

Fins ara,

Mònica