Missatge recurrent d'ocupació del disc

Missatge recurrent d'ocupació del disc

per LUCIA BONET -
Nombre de respostes: 7
Bon dia,

Tinc una pregunta respecte a un missatge què ens arriba des de l'àgora, advertint l'escola que estem a punt de superar el límit d'espai de disc disponible( 97%) i que cal demanar extra espai. Ja he esborrat unes quantes coses com còpies de seguretat, ara em consta que tenim 89% i de fet no en necessitem més, ja que ja hem acabat els cursos i ja estic fent el traspàs de tot al nou Moodle. 
Tot i així, cada dia l'escola rep aquest mateix missatge d'advertència.
Cal demanar més espai al Moodle 1.9. si ja no hi pujarem cap fitxer nou? Els estudiants hi utilitzen només el fòrum.

Gràcies

Lucia

En resposta a LUCIA BONET

Re: Missatge recurrent d'ocupació del disc

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Lucia,
en el cas que no vulgueu pujar més fitxers no cal que demaneu més espai. El que sí que seguireu és reben el missatge ja que s'envia de forma automàtica quan hi ha menys d'1GB d'espai lliure i més d'un 85% ocupat.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Missatge recurrent d'ocupació del disc

per LUCIA BONET -
Hola Mònica

Ja he esborrat més coses, així ara tenim només d'un 75% ocupat i suposo que aquell missatge ja no es torni a enviar.

Moltes gràcies

Lucia
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Missatge recurrent d'ocupació del disc

per LUCIA BONET -
Hola Mònica,

Sento de molestar un altre cop, però la secretària de l'escola m'acaba de comentar que un altre cop hem rebut aquell avís per demanar més espai de disc. He mirat l'informe on consta l'ocupació del disc i en tenim ara 76% ocupat. Així no entenc perquè ens arriba encara aquest missatge.


Moltes gràcies
Lucia
En resposta a LUCIA BONET

Re: Missatge recurrent d'ocupació del disc

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Lucia,
ens podries passar l'enllaç del Moodle?

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Missatge recurrent d'ocupació del disc

per LUCIA BONET -
Hola Mònica,


Moltes gràcies per l'ajuda

Lucia
En resposta a LUCIA BONET

Re: Missatge recurrent d'ocupació del disc

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Lucia,
ara mateix des del Portal d'Àgora surt una ocupació del 81%, aquesta xifra a vegades és una mica diferent a la consulta que feu des del Moodle.

El meu consell és que si torneu a rebre aquest missatge demaneu una ampliació per tal de no rebre'l més.

Fins ara,
Mònica