Problemes amb la restauració d'alguns cursos

Problemes amb la restauració d'alguns cursos

per JOSEP BORRAS MORA -
Nombre de respostes: 8
Bon dia,
Estic tenint alguns problemes amb la restauració de determinats cursos a Moodle 2. He mirat els fils que comenten situacions similars, però no me'n surto. En concret tinc problemes amb els següents cursos:

Curs
Error
Alemany 3r Brigitte Schmid error/No s'ha pogut importar el curs error/file_not_readable
ALEMANY 3r error/No s'ha pogut importar el curs error/required_not_stashed_data
Català 1r . M Helena Vergés error/No s'ha pogut importar el curs error/xml_parsing_error
Èuscar 4t. Aduna Olaizola error/No s'ha pogut importar el curs S'ha produït un error en escriure a la base de dades
Japonès 1r. Rosalía Medina error/No s'ha pogut importar el curs error/file_not_readable

He mirat en algun curs de treure els arxius de hot potatoes, com suggerieu a l'EOI de Sant Cugat, però tampoc ha funcionat, d'altra banda aquests hotpot eren còpia d'un altre curs que he pogut restaurar correctament.

Josep

En resposta a JOSEP BORRAS MORA

Re: Problemes amb la restauració d'alguns cursos

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Josep,
ens podries dir si has provat a fer aquestes importacions amb l'eina o de forma manual? En el cas que no ho hagis provat de forma manual, intenta fer una còpia de seguretat sense dades d'usuari/ària ni fitxers d'usuari/ària i restaurar-la al Moodle 2 de la forma tradicional. Pel que hem pogut anar veient molts d'aquests problemes se solucionen d'aquesta forma.

Ja ens diràs com ha anat.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes amb la restauració d'alguns cursos

per JOSEP BORRAS MORA -
Hola Mònica,
Ho he intentat amb l'eina.
En algun cas he pogut solucionar el problema amb una còpia de seguretat, però en el cas d'èuscar em torna a donrar error.
Els altres, el problema és que pesen més de 100 Mb, vam intentar fer paquets més petits, però quan fem una còpia de seguretat només amb alguns arxius, aquesta pesa igual que la còpia sencera.
En resposta a JOSEP BORRAS MORA

Re: Problemes amb la restauració d'alguns cursos

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Josep,
Abans de crear l'eina d'importació el sistema que es va fer servir durant el pilot de Moodle 2 permetia, a través del Portal d'Àgora, moure els cursos del Moodle 1.9 al Moodle 2 sense necessitat de descarregar-los i tornar-los a pujar.

Et passo el document on està explicat el pas a pas a veure si així pots fer la prova de fer les restauracions manuals i fer-nos arribar la informació que obtinguis: Traspàs de cursos (De Moolde 1.9 a Moodle 2x)

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes amb la restauració d'alguns cursos

per JOSEP BORRAS MORA -
Hola de nou,
He intentat,com et deia abans, fer la restauració pujant una còpia de seguretat a través del portal àgora i ara acabo d'intentar-ho seguint els passos que s'indiquen en el document que m'has passat, i al final del procés m'ha donat aquest missatge

error/file_not_readable

En concret ho he intentat amb el curs Alemany 3r Brigitte Schmid.

Josep

En resposta a JOSEP BORRAS MORA

Re: Problemes amb la restauració d'alguns cursos

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Josep,
en aquest cas concret he tornat a fer la còpia de seguretat al Moodle 1.9 sense incloure les activitats Hot Potatoes. Un cop feta la còpia l'he moguda al Moodle 2 a través del portal, tal i com explica a la documentació.

He aconseguit restaurar la còpia (http://agora-eoi.xtec.cat/eoibdrassanes/moodle2/course/view.php?id=453) trobaràs el curs dins la categoria Miscellania, com no sabia on anava he preferit deixar-lo allà.

Pots provar amb els altres cursos seguint aquestes passes a veure si et funciona? en cas que no m'ho dius i segueixo mirant.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Problemes amb la restauració d'alguns cursos

per JOSEP BORRAS MORA -
Bon dia, Mònica,
He fet el que m'has dit i he aconseguit restaurar dos dels cursos que no havia pogut, però no la resta.
Aquests dos no tenen qüestionaris HotPot, he intentat treure els qüestionaris i tampoc:
Català 1r . M Helena Vergés
Èuscar 4t. Aduna Olaizola

I aquest, malgrat que li he tret els qüestionaris HotPot, m'ha tornat a donar error:
Neerlandès 5è. Anne Baude

Gràcies per tot
Josep
En resposta a JOSEP BORRAS MORA

Re: Problemes amb la restauració d'alguns cursos

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Josep,
mirant bé els errors que donaven aquests cursos finalment els hem pogut restaurar també. Els trobaràs tots tres dins la categoria Miscel·lània.

Català 1r . M Helena Vergés (el problema eren els wikis els hem tret tots)
http://agora-eoi.xtec.cat/eoibdrassanes/moodle2/course/view.php?id=502

Èuscar 4t. Aduna Olaizola (el problema era un recurs anomenat "Anariren amua" que hem hagut de treure)
http://agora-eoi.xtec.cat/eoibdrassanes/moodle2/course/view.php?id=505

Neerlandès 5è. Anne Baude (el problema eren els wikis, els hem tret tots)
http://agora-eoi.xtec.cat/eoibdrassanes/moodle2/course/view.php?id=507

Fins ara,
Mònica