Help. Segueixo sense poder veure correctament els qüestionaris

Help. Segueixo sense poder veure correctament els qüestionaris

per Carlos Garcia Peñalba -
Nombre de respostes: 3
Hola

Disculpeu. ja vaig enviar un missatge però ningú m'ha comentat res. Perdoneu per la insistència.

Estem fent la migració dels cursos al Moodle 2 i veig que els qüestionaris no es visualitzen bé.

A la part superior de cada pregunta surt una barra gris que desplaça les primeres línies cap a la dreta de forma que és molt difícil llegir la pregunta.

Primer vaig pensar que era un problema de disseny, però he vist altres qüestionaris (en altres moodles) i la barra superior és molt més curta (s'apropa molt a la forma d'un quadrat). 

He provat crear un qüestionari des de zero i tampoc funciona. 

Us adjunto una altra imatge que il·lustra millor el que ens passa.

Si heu tingut el mateix problema i l'heu solucionat agrairia l'ajuda ja que tenim molts Qüestionaris en els cursos i ara es visualitzen molt malament.

Carlos García
Fitxer adjunt questionari2.jpg
En resposta a Carlos Garcia Peñalba

Re: Help. Segueixo sense poder veure correctament els qüestionaris

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Carlos,
estem investigant a què pot ser degut que els qüestionaris no es visualitzin correctament. En quant tinguem més dades t'ho farem saber de seguida.

Fins ara,
Mònica
En resposta a Carlos Garcia Peñalba

Re: Help. Segueixo sense poder veure correctament els qüestionaris

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Carlos,
ja hem trobat i solucionat el problema de visualització dels qüestionaris.

Aquest problema d'estil, només afecta centres que teniu activat el Marsupial, a la propera pujada d'Àgora ja quedarà solucionat però de moment, als centres que els passi, han d'afegir un estil personalitzat al tema Xtec2. Al vostre Moodle ja us ho hem arreglat i per tant, ja es visualitzen correctament. De totes maneres, expliquem les passes per si algun altre centre s'ho troba abans que estigui solucionat a nivell general.

Aneu a Administració del lloc | Aparença | Tema | Xtec2, i afegeiu el següent codi a l'apartat Estils personalitzats i seguidament feu clic a Desa els canvis.

.que .info{
width: 100px !important;
}

Un cop fet això cal buidar les memòries cau fenc clic a l'enllaç "buideu totes les memòries cau" que trobareu a la part superior d'aquesta mateixa pàgina.

Fins ara,
Mònica