Còpies de seguretat

Còpies de seguretat

per Anna Cruells -
Nombre de respostes: 5
Em comenten els professors que no poden fer còpies de seguretat, en les hores convingudes. sembla ser que només pot fer còpies l'administrador. He revisat els permisos del rol professor editor i em sembla correcte. Què pot ser?

Salutacions,
Anna Cruells
Adm. Moodle EOI Sabadell
En resposta a Anna Cruells

Re: Còpies de seguretat

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Anna,
l'horari de restricció per fer còpies de seguretat és de 9:00 a 14:00 i de 15:00 a 17:00, ens podries confirmar en quin horari han mirat de fer còpies de seguretat i algun usuari/ària que li hagi fallat per poder fer proves?

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Còpies de seguretat

per Anna Cruells -
Sí, sí, les còpies les intenten fer en les hores no restringides. Deu ser algun tema de configuració però no ho sé trobar.
Ara mateix m'ho han recordat i em diuen que ho van provar ahir diumenge i no funciona.

Gràcies,
Anna
En resposta a Anna Cruells

Re: Còpies de seguretat

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Anna,
ens podríeu indicar algun usuari/ària i algun curs on s'hagi donat aquest problema per poder fer proves?

Tingueu en compte també que durant la darrera actualització que es va fer d'Àgora EOI (dimarts 30 d'abril) les hores permeses per fer còpies de seguretat han canviat i ara són les següents:
  • De dilluns a divendres de les 0:00 a les 15:59.
  • Els caps de setmana NO es podran fer còpies de seguretat.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Còpies de seguretat

per Anna Cruells -
Les 14:32, acaba d'arribar el professor en qüestió, hem fet la còpia i ha funcionat. No ens havíem assabentat del nou horari per les còpies i també li he fet treure tota la informació de l'usuari (no fan exercicis on line). El cas és que al meu davant li ha funcionat i així ho farà saber als professors companys que es queixaven del mateix.
Moltes gràcies i tema tancat!
Anna