2n Gestor i accés a moodle

2n Gestor i accés a moodle

per Toni Pedreño -
Nombre de respostes: 6
Hola.

Just avui m'han fet 2n gestor del moodle del centre, però:

Tot aparèixer com a gestor validat a la pàgina de gestió de serveis àgora, no aconsegueixo entrar al moodle.

he fet servir el meu usuari xtec i com a contrasenya la que tinc tb.
també he provat a entrar com a admin i la contrasenya de l'xtec.

L'adreça del moodle del centre és http://agora.xtec.cat/ceip-elpigros/moodle/

Alguna suggerència?
En resposta a Toni Pedreño

Re: 2n Gestor i accés a moodle

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Toni,
no pots entrar al Moodle amb el teu usuari perquè no estàs donat d'alta, ara per ara només hi ha l'usuari/ària "admin". Aquest usuari ha entrat al moodle a les darreres 15h així que potser li pots demanar la contrasenya a l'altre gestor/a per poder entrar.

En el cas que no aconseguiu entrar podeu demanar una restauració de contrasenya a través del portal.

Tingues en compte que l'usuari gestor que tens al portal és només per fer sol·licituds i tràmits dins del portal no dins del vostre Moodle.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: 2n Gestor i accés a moodle

per Toni Pedreño -
D'acord,
O sia, que funciona com a la resta de webs on el primer gestor m'hauria de crear un usuari i després afegir el rol d'administrador, si no vaig errat.

Gràcies
En resposta a Toni Pedreño

Re: 2n Gestor i accés a moodle

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Toni,
el primer gestor no, la persona que coneix la contrasenya de l'usuari/ària "admin", pot ser que sigui el gestor o no, potser és la direcció del centre.

La nostra recomanació és que els usuaris personals no tinguin rol d'administrador, si no que els canvis i modificacions a nivell del Moodle es facin amb aquest usuari "admin".

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: 2n Gestor i accés a moodle

per Toni Pedreño -
Ja veig.

Llavors hi hauria dues opcions:

o bé canviem la contrasenya de l'usuari admin (que ara és la de l'xtec de direcció o del centre) per una altra. I així jo la puc fer servir.

o pel contrari, i per no liar-la ( ja que amb moodle soc novell) , creem un usuari nou (el meu) que és el que faria d'administrador de moodle. Tal com faig jo a les meves webs personals on hi pot haver-hi més d'un administrador.

Gràcies
En resposta a Toni Pedreño

Re: 2n Gestor i accés a moodle

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Toni,
sí, aquestes són dues de les opcions, igualment nosaltres recomanem la primera d'elles.

Fins ara,
Mònica