No es poden pujar fitxers

No es poden pujar fitxers

per Alejandro Hernández -
Nombre de respostes: 5
Bon dia
Soc conscient que aquest no és el foro, però intento enviar la meva consulta al foro "Maqueta 2 de la intranet" i em retorna l'error que adjunto.

El problema que tinc és que intento pujar fitxers a la intranet i em retorna un missatge d'error similar al que adjunto però amb l'encapçalament "Mensaje de la página agora.xtec.cat"

La nostra adreça és : http://agora.xtec.cat/ies-cal-lipolis/intranet/index.php
Us agrairé si poder reenviar aquesta consulta al foro intranet
Gràcies i disculpeu les molèsties



En resposta a Alejandro Hernández

Re: No es poden pujar fitxers

per Albert Pérez Monfort -
Hola,

Acabo d'enviar un fitxer a la vostra intranet des de la funcionalitat de pujada de fitxers. Potser es tractava d'un error puntual. Ens ho pots confirmar?

Salutacions,
Albert
En resposta a Albert Pérez Monfort

Re: No es poden pujar fitxers

per Alejandro Hernández -
Hola Albert
Doncs no em deixa.
Em retorna el missatge que t'adjunto.
Ho he provat a una carpeta qualsevol del directori "Public".

Fins ara
En resposta a Alejandro Hernández

Re: No es poden pujar fitxers

per Albert Pérez Monfort -
Hola,

Doncs acabo de pujar la icona del Twitter dins de l'arrel del directori public. No puc reproduir el problema que comentes. Assegura't de que no es tracta d'un problema amb la cache del teu ordinador, esborra la cache, prova-ho des de diferents ordinadors i navegadors a veure que tal.

Salutacions,
Albert

En resposta a Albert Pérez Monfort

Re: No es poden pujar fitxers

per Alejandro Hernández -
Albert
Ara puc accedir des de Firefox (una vegada esborrades les dades de navegació i caché).
No puc accedir des de Chrome, suposo que no esborro correctament aquestes dades.
Si em pots indicar com fer-ho amb el chrome t'ho agrairé.

Gràcies de totes formes.

En resposta a Alejandro Hernández

Re: No es poden pujar fitxers

per Albert Pérez Monfort -
Hola,

L'altre dia una persona reportava un error amb el Chrome relacionat amb el mòdul Files. Potser aquest és l'arrel del problema.

http://intraweb.xtec.cat/web/index.php?module=Dizkus&func=viewtopic&topic=4430&start=0

Salutacions,

PD. Et faria res continuar amb les converses relacionades amb la intranet al fòrum que toca?