El moodle del centre funciona malament

El moodle del centre funciona malament

per Erika Ferrate Curto -
Nombre de respostes: 2
Estic treballant i corregint tasques i en sec m'apareix un error que adjunto als fitxers adjunts.

Gràcies

Èrika


En resposta a Erika Ferrate Curto

Re: El moodle del centre funciona malament

per SALVADOR GUTIERREZ QUESADA -
Bona nit,
Aquest error, que jo recordi, s'ha produït més vegades. Poden que estiguin fent tasques de manteniment i/o actualització o sigui algun error en els servidors de la Xtec.
Suposo que fins demà no hi ha res que fer. Al meu també m'ha enxampat en ple treball amb el moodle i he hagut de deixar-ho.

Salutacions
En resposta a Erika Ferrate Curto

Re: El moodle del centre funciona malament

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Erika!

Gràcies per l'avís! Tal i com sospitava el Salvador, el problema ja està resolt i, per tant, hauríeu de poder accedir als vostres espais Moodle sense problemes. Durant el cap de setmana, tot i que hi ha un servei de 24x7 per atendre aquest tipus d'incidents, en ocasions, segons quin sigui el problema, els tècnics de guàrdia no poden resoldre-ho i per això cal esperar a que dilluns a primera hora ho solucioni alguna de les persones de l'equip d'Arquitectura tecnològica. 

Es tracta del mateix error que es va produir fa alguns dies i que afecta només uns quants centres. L'equip d'Arquitectura tecnològica hi està treballant per intentar evitar que es torni a repetir. 

Disculpeu les molèsties que us hagi pogut ocasionar aquesta incidència.

Una abraçada,
Sara