Error en l'accés Moodle.

Error en l'accés Moodle.

per CESAR MARTIN ALONSO -
Nombre de respostes: 6

No podem accedir al nostre Moodle. En accedir a l'url del entorn ens porta, al que sembla ser, una actualització guiada de l'entorn. Al intentar seguir els passos ens trobem que ens indica un error amb les dades UTF-8 i ens torna a l'inici del procés.

It is required that you store all your data in Unicode format (UTF-8). New installations must be performed into databases that have their default character set as Unicode. If you are upgrading, you should perform the UTF-8 migration process (see the Admin page).

Què em de fer?

Gràcies 

En resposta a CESAR MARTIN ALONSO

Re: Error en l'accés Moodle.

per JOSE RAMON PLANAS GARCIA -
Jo tins el mateix problema. Crec que això només ho poden solucionar els administradors d'agora. Caldrà esperar a veure que diuen.
En resposta a JOSE RAMON PLANAS GARCIA

Re: Error en l'accés Moodle.

per Ana Rodet Iraola -
Nosaltres, Institut Quatre Cantons, tenim el mateix problema.
En resposta a Ana Rodet Iraola

Re: Error en l'accés Moodle.

per MARIA DOLORES MARTIN HIDALGO -
A nosaltres, l'Institut Josep Lluís Sert de Castelledefels, també ens apareix el error quan entrem. 

Loli

Fitxer adjunt Moodle.JPG
En resposta a MARIA DOLORES MARTIN HIDALGO

Re: Error en l'accés Moodle.

per Institut Escola 3 d'Abril -
Igual que nosaltres, l'institut-escola 3 d'abril. Em quedo més tranquil·la veient que no és culpa nostra, espero que ho arreglin aviat.

Carme
En resposta a CESAR MARTIN ALONSO

Re: Error en l'accés Moodle.

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola a tots,
durant aquest cap de setmana hi ha hagut un problema en alguns dels Moodle d'Àgora que ha quedat resolt a primera hora d'avui.

Disculpeu les molèsties que això us hagi pogut ocasionar.

Fins ara,
Mònica