Editar la mateixa entrada en dos Moodles diferents

Editar la mateixa entrada en dos Moodles diferents

per Assumpta Moya Benet -
Nombre de respostes: 3
Hola,

Sóc Sumpta Moya, professora de l'Institut Roquetes.

Tinc dos Moodles, un per a tercer i quart d'ESO i l'altre per a primer i segon de batxillerat. De vegades, en tots dos espais edito la mateixa entrada en els respectius blocs centrals.

La meva pregunta és la següent:

Hi ha alguna manera d'editar en els dos Moodles la mateixa entrada sense haver de repetir dos cops el mateix procés?

Moltíssimes gràcies i salutacions,

Sumpta Moya
En resposta a Assumpta Moya Benet

Re: Editar la mateixa entrada en dos Moodles diferents

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Sumpta!

Si els dos cursos del Moodle són iguals la recomanació és treballar amb grups dins del curs de forma que entre ells no es vegin però només faci falta modificar els continguts una vegada perquè tothom els vegi actualitzats. Ara bé, pel que comentes segurament aquest no és el vostre cas (ja que són nivells diferents i, per tant, suposem que només us passa en moments puntuals). Per tant, en el vostre cas la recomanació seria la següent:
  1. Crear l'activitat a un dels cursos Moodle (per exemple tercer d'ESO).
  2. Accedir a l'altre curs (per exemple quart d'ESO).
  3. Fer clic sobre l'opció Importa del menú Administració del curs.
  4. Seleccionar el curs on s'ha afegit l'activitat així com l'activitat i seguir els pasos per importar aquesta activitat a l'altre curs.
Ara bé, com podràs comprovar, aquesta opció només la podreu utilitzar si l'alumna encara no ha fet cap lliurament.

Una abraçada i fins aviat!
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Editar la mateixa entrada en dos Moodles diferents

per Assumpta Moya Benet -
Sara,

Moltíssimes gràcies.

És un goig treballar en aquest entorn virtual perquè quasibé tot és possible. I darrera d'això sempre hi ha la tasca d'un equip de tècnics eficaços al 100%.

Faré el que em dius. Això m'anirà bé perquè de vegades, en l'edició de l'entrada d'un bloc, hi ha moltíssima feina. I si ho he de repetir en un altre Moodle...

Un altre cop moltes gràcies i felicitats per la tasca que esteu duent a terme.

Una abraçada,

Sumpta