Continguts remots

Continguts remots

per Montse Pujol i Caimel -
Nombre de respostes: 3
Hola,

El curs vinent treballarem amb llibres digitals en algunes matèries. He buscat el bloc de "continguts remots" i no hi ha maneres, ni com a administrador del lloc ni com a profe. Què faig malament?
La nostra adreça és: 


Gràcies per endavant.

Montse
En resposta a Montse Pujol i Caimel

Re: Continguts remots

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Montse,
el teu centre no té activat el Marsupial i per això no pots accedir al bloc de "continguts remots". Per sol·licitar l'alta al servei ho ha de fer un gestor del centre des del portal d'Àgora. Pots trobar més informació sobre les passes a seguir des dels enllaços següents:

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Continguts remots

per Montse Pujol i Caimel -
Hola Mònica,

Tenim un petit gran problema. En el meu centre no tenim "gestor de centre". És possible que qui hagués demanat l'alta del moodle ja no sigui al centre, o almenys és el que em diuen. Què hem de fer, doncs?
Fins ara, el coordinador d'informàtica i jo mateixa intentem entrar amb les credencials de l'xtec, necessitem ampliar quota també, però em sembla que no passo d'aquí.

Montse
En resposta a Montse Pujol i Caimel

Re: Continguts remots

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Montse,

El gestor de centre és un perfil que existeix des d'inici de curs i que es designa per a dur les tasques de gestió dels Moodle. Pots trobar més informació sobre què són els gestors de centre i com es designen en els enllaços següents:

Un cop tingueu gestor designat podreu fer la petició d'ampliació d'espai i d'activació de Marsupial.

Fins ara,
Mònica