Informes Moodle

Informes Moodle

per Alejandro Hernández -
Nombre de respostes: 2
Bon dia
Hi ha forma de tenir un informe del que ocupen les carpetes Backupdata de cada curs sense haver d'entrar un per un?
En cas de que sigui que no, es podria indicar a Moodle que esborrès totes les còpies de seguretat. (actualment l'opció visible és eliminar les antigues menys les 2 darreres)
http://agora.xtec.cat/ies-cal-lipolis/moodle/
Gràcies
En resposta a Alejandro Hernández

Re: Informes Moodle

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola Alejandro!

Hi ha forma de tenir un informe del que ocupen les carpetes Backupdata de cada curs sense haver d'entrar un per un?
Doncs de moment no és possible (tot i que en el futur intentarem afegir alguna funcionalitat per facilitar la seva localització). El que sí que podeu fer és consultar l'ocupació de cada curs des de l'apartat Informes | Ocupació del disc del bloc d'Administració del lloc (com veureu els cursos estan ordenats de més a menys espai).

En cas de que sigui que no, es podria indicar a Moodle que esborrès totes les còpies de seguretat. (actualment l'opció visible és eliminar les antigues menys les 2 darreres)
Doncs no, tot i que potser és una opció que tenim en compte a l'hora d'afegir la funcionalitat que et comentàvem al punt anterior.

Una abraçada i fins aviat!
Sara


En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Informes Moodle

per Alejandro Hernández -
Gràcies per la resposta
De totes formes us agrairé si a les properes implementacions podeu afegir les dues propostes comentades.
Si hi ha alguna via de demanar-ho formalment, m'ho dieu.
Personalment em trobo que he de fer la recerca i neteja de prop de 250 cursos del meu institut.
Prèviament s'ha informat al claustre de com fer-ho i s'han establert terminis...però "en la viña del Señor hay de todo" i finalment els profes que sí ho fan paguen les culpes dels qui no ho fan quan es troben que es denega una ampliació de quota. 
(trobo correcta la vostra postura i condicions).

Apa, em quedo de neteja  Somrient

Fins ara