Activitat Geogebra

Activitat Geogebra

par Albert Rovira Punti,
Nombre de réponses : 5
Hola a tots, hi ha un profe de mates que em demana com crear una activitat Geogebra al moodle.
He llegit totes les preguntes i respotes freqüents i crec que no tinc la reposta enlloc.
Ja he activat el filtre Geogebra, però ell vol que surti com a una activitat més i això no sé on trobar-ho.
Àgora permet fer-ho??? Com??
Tinc un enllaç: de l'Assossiació Catalana de Geogebra a veure si algú em pot guiar una mica.
El moodle del centre és: iesandreunin
Salut i gràcies
En réponse à Albert Rovira Punti

Re: Activitat Geogebra

par MONICA GRAU PRIETO,
Hola Albert,
ara per ara el Mòdul de Geogebra no està instal·lat a Àgora, de moment, la forma de posar un applet de Geogebra és a través del filtre que ja has activat.

Fins aviat,
Mònica
En réponse à Albert Rovira Punti

Re: Activitat Geogebra

par Albert Garcia Sempere,
El mòdul GeoGebra està encara en fase experimental. A les darreres Jornades de l'Associació Catalana de GeoGebra vam tenir una comunicació on vam poder veure l'estat de la qüestió. A la web de l'Associació, a l'apartat de materials de les jornades, ho podeu consultar.
En réponse à Albert Garcia Sempere

Re: Activitat Geogebra

par Sara Arjona Téllez (Moodle HQ),
Hola!

El mòdul de GeoGebra, que es pot descarregar des de la base de dades oficial de moodle.org, ja disposa d'una versió estable. Tot i així, encara no està instal·lat a Àgora perquè estem treballant en una versió nova amb alguna funcionalitat addicional que pensem que és bàsica per poder-ho incorporar. Tan bon punt s'instal·li aquesta versió nova ja ho anunciarem al portal (tot i que probablement esperarem als mesos d'estiu per fer-ho).

Una abraçada i fins aviat!
Sara
En réponse à Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Activitat Geogebra

par Jordi Maymi Marine,
Hola a tothom

Com està el tema de la integració del Geogebra en el Moodle ?

Ho instal·lareu vosaltres per a tots els centres directament durant l' estiu ?

Moltes gràcies

Jordi Maymí
En réponse à Jordi Maymi Marine

Re: Activitat Geogebra

par Sara Arjona Téllez (Moodle HQ),
Hola Jordi!
Sí, la previsió és manté i, per tant, si no hi ha cap contratemps, durant els mesos d'estiu s'instal·larà a Àgora la versió nova del mòdul de GeoGebra.
Una abraçada i fins aviat!
Sara