Activitat Geogebra

Activitat Geogebra

per Albert Rovira Punti -
Nombre de respostes: 5
Hola a tots, hi ha un profe de mates que em demana com crear una activitat Geogebra al moodle.
He llegit totes les preguntes i respotes freqüents i crec que no tinc la reposta enlloc.
Ja he activat el filtre Geogebra, però ell vol que surti com a una activitat més i això no sé on trobar-ho.
Àgora permet fer-ho??? Com??
Tinc un enllaç: de l'Assossiació Catalana de Geogebra a veure si algú em pot guiar una mica.
El moodle del centre és: iesandreunin
Salut i gràcies
En resposta a Albert Rovira Punti

Re: Activitat Geogebra

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Albert,
ara per ara el Mòdul de Geogebra no està instal·lat a Àgora, de moment, la forma de posar un applet de Geogebra és a través del filtre que ja has activat.

Fins aviat,
Mònica
En resposta a Albert Rovira Punti

Re: Activitat Geogebra

per Albert Garcia Sempere -
El mòdul GeoGebra està encara en fase experimental. A les darreres Jornades de l'Associació Catalana de GeoGebra vam tenir una comunicació on vam poder veure l'estat de la qüestió. A la web de l'Associació, a l'apartat de materials de les jornades, ho podeu consultar.
En resposta a Albert Garcia Sempere

Re: Activitat Geogebra

per Sara Arjona Téllez (Moodle HQ) -
Hola!

El mòdul de GeoGebra, que es pot descarregar des de la base de dades oficial de moodle.org, ja disposa d'una versió estable. Tot i així, encara no està instal·lat a Àgora perquè estem treballant en una versió nova amb alguna funcionalitat addicional que pensem que és bàsica per poder-ho incorporar. Tan bon punt s'instal·li aquesta versió nova ja ho anunciarem al portal (tot i que probablement esperarem als mesos d'estiu per fer-ho).

Una abraçada i fins aviat!
Sara
En resposta a Sara Arjona Téllez (Moodle HQ)

Re: Activitat Geogebra

per Jordi Maymi Marine -
Hola a tothom

Com està el tema de la integració del Geogebra en el Moodle ?

Ho instal·lareu vosaltres per a tots els centres directament durant l' estiu ?

Moltes gràcies

Jordi Maymí