Copies de seguretat

Copies de seguretat

per MARIA ANTONIA VARA CIFRE -
Nombre de respostes: 2
Hola,

Tinc alguns  dubtes ,

  • Vull programar les copies de seguretat al Moodle del INS, soc del Vila de Gràcia i no trobo com fer-ho o millor dit, no es fan.
Potser és que a Atria les programeu vosaltres?
Si és així entenc que per tenir una copia els profes la hauran de fer manualment, no?

  • El segon dubte és el de la importació de usuaris, quan faig una copia amb usuaris des de un altre Moodle i la restauro al Moodle Atria, ja em queda inclosos tots els usuaris, no? O per importar els usuaris des de un altre Moodle és millor fer-ho d'un altre manera?
    Es que alguns profes que tenen Moodle propi a Phobos volen passar els seus cursos a Atria.
Gracis per avançat!
En resposta a MARIA ANTONIA VARA CIFRE

Re: Copies de seguretat

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola Mar,
Miro des respondre els teus dubtes a continuació:
  • Vull programar les copies de seguretat al Moodle del INS, soc del Vila de Gràcia i no trobo com fer-ho o millor dit, no es fan.
Doncs com bé dius, no es poden fer. Tal i com explica a la pregutna freqüent Són realment necessàries les còpies de seguretat dels meus cursos? Consells per fer-les, les còpies programades estan desactivades per tal d'evitar que es carregui el sistema. Per tant, cadascun dels professors/es hauran de fer les seves pròpies còpies de seguretat d'una en una.

  • El segon dubte és el de la importació de usuaris, quan faig una copia amb usuaris des de un altre Moodle i la restauro al Moodle Atria, ja em queda inclosos tots els usuaris, no? O per importar els usuaris des de un altre Moodle és millor fer-ho d'un altre manera?
    Es que alguns profes que tenen Moodle propi a Phobos volen passar els seus cursos a Atria.
Pel que he vist al Moodle d'Àgora (suposo que et refereixes a Àgora quan dius Àtria) del vostre centre ja teniu usuaris donats d'alta. Heu de tenir en compte que i restaureu els cursos amb els usuaris que ja teniu donats d'alta se us duplicaran amb els embolics que això us implicarà.

En el cas que els cursos no estiguin començats i per tant, no sigui necessari mantenir les dades d'usuari/ària, el millor seria restaurar els cursos sense cap dada (opció recomanda) tal i com explica a la PMF Què s'ha de fer per moure els cursos que tenia al Moodle d'un altre servidor (com phobos) a l'Àgora?

Per si voleu fer una incorporació massiva d'usuaris agafant les dades de SAGA podeu fer una ullada a la següent pràctica del curs de gestió i administració d'un Moodle de centre, segurament us serà de molta utilitat.

Fins ara,
Mònica