Recuperar curs eliminat del moodle

Recuperar curs eliminat del moodle

by Sara Lopez -
Number of replies: 10

Bon dia, 

Hem eliminat un curs del nostre moodle, i m'agradaria saber si es pot recuperar i com.

Moltes gràcies.

Sara L.

In reply to Sara Lopez

Re: Recuperar curs eliminat del moodle

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Sara,
hauria d'estar a la paperera en cas d'haver-lo eliminat fa menys de 7 dies. Si vas a la categoria on hi era, i fas clic a més, hauria de sortir la Paperera de reciclatge. A la captura no surt perquè no s'ha eliminat cap curs.

Fins ara,
Mònica
In reply to MONICA GRAU PRIETO

by Sara Lopez -

Bones Mònica,

Moltes gràcies per respondre. Acabo de fer el que m'has dit, però no hi és la paperera de reciclatge. Què més puc fer?

Salutacions,

Sara L.

In reply to Sara Lopez

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Sara,
Això és que fa més de 7 dies que es va eliminar. Ens hauries de donar totes les dades necessàries per mirar de recuperar una còpia de seguretat: nom del curs, categoria, data en què es va esborrar i sobretot l'adreça del vostre Moodle.

Fins ara,
Mònica

by Sara Lopez -

Hola Mònica,

La veritat es que no sabem quan s'ha eliminat....El curs es diu "Castellano A.1", la categoria en principi era "Castellà" i el nostre moodle és aquest: https://educaciodigital.cat/cfasantjust/moodle/

Moltes gràcies.

Sara L.

In reply to Sara Lopez

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Sara,
als registres no trobem cap pista de quan es va eliminar el curs. Necessitem saber més o menys quan el vau eliminar per poder recuperar una còpia de seguretat. Ens hauríeu de donar alguna data aproximada.

Fins ara,
Mònica

by Sara Lopez -

Bon dia Mònica,

Buff, ho sento moltíssim pel mal de cap que t'estic donant. Es que només puc assegurar que estava a l'inici de curs, la docent m'ha dit que al setembre estava segur perquè el va mostrar a l'alumnat. Per tant, com no sigui octubre-novembre? És l'acotació màxima que podem fer...

Sorry per no poder concretar però es que ni idea de com s'ha pogut eliminar ni quan...

Sara L.

In reply to Sara Lopez

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Sara,
el 17 i 22 de setembre es van eliminar cursos, mirarem de recuperar una còpia anterior a aquestes dates. Ja us anem dient.

Fins ara,
Mònica

by Sara Lopez -

Bon dia Mònica, 

Ostres, es que ni idea que ha pogut passar... Moltíssimes gràcies per l'ajuda i disculpa. D'acord, ja em diràs a veure si tenim sort.

Sara L.

In reply to Sara Lopez

by MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Sara,
recuperant una còpia de seguretat del dia 15 ens hem adonat que el curs no s'ha eliminat mai, segueix estat al vostre Moodle: https://educaciodigital.cat/cfasantjust/moodle/course/index.php?categoryid=23

Fins ara,
Mònica

by Sara Lopez -
Bones Mònica,
Ostres....mareta meva! Jajajajaja què malament! Ho sento, donàvem per fet que estava a categoria de Castellà i es veu que estava en el GES i com ja no en fem, ni mirar-ho....
Moltíssimes gràcies per tot!
Sara L.