No es pot accedir durat tot el cap de setmana! Ningú ha avisat i dilluns comencem els crèdits de síntesi, tots els materials els havien de consultar aquest cap de setmana!!!!
Costaria molt avisar de les aturades, i en tot cas, de per quan està previst que es podrem connectar-no?
En resposta a FRANCISCO SANCHEZ GIRON
Re: Accés cap de setmana 9 i 10 d'abril-
per MIRIAM REDONDO DIAZ -
El moodle del meu centre també està inoperatiu des de fa dos dies. És estrany perquè generalment aquestes aturades són avisades.Ha estat un gran entrebanc no preveure-ho amb antel·lació!
En resposta a MIRIAM REDONDO DIAZ
Re: Accés cap de setmana 9 i 10 d'abril-
per FRANCISCO SANCHEZ GIRON -
Sí, a nosaltres IES Goya de Barcelona, nos afecta al Crèdit de Síntesi què comencem demà i sense res en paper!
En resposta a FRANCISCO SANCHEZ GIRON
Re: Accés cap de setmana 9 i 10 d'abril-
Hola!
Hi ha un problema a una de les bases de dades que l'equip d'Arquitectura tecnològica està intentant solucionar el més aviat possible. Per aquest motiu, el problema no afecta a tothom, sinó només a uns quants centres. En principi, si no hi ha res, durant el matí el servei quedarà restablert. Ara bé, en cas que hi hagués algun canvi us ho faríem saber.
Disculpeu les molèsties que aquesta incidència us pugui ocasionar.
Una abraçada,
Sara
Equip Tècnic Àgora
Hi ha un problema a una de les bases de dades que l'equip d'Arquitectura tecnològica està intentant solucionar el més aviat possible. Per aquest motiu, el problema no afecta a tothom, sinó només a uns quants centres. En principi, si no hi ha res, durant el matí el servei quedarà restablert. Ara bé, en cas que hi hagués algun canvi us ho faríem saber.
Disculpeu les molèsties que aquesta incidència us pugui ocasionar.
Una abraçada,
Sara
Equip Tècnic Àgora
En resposta a FRANCISCO SANCHEZ GIRON
Re: Accés cap de setmana 9 i 10 d'abril-
Hola!
Us informem que els problemes detectats a alguns espais Moodle s'han solucionat i, per tant, el servei d'Àgora torna a funcionar amb normalitat.
Una vegada més, preguem que disculpeu les molèsties que us hagi pogut ocasionar aquesta interrupció.
Una abraçada,
Sara
Equip tècnic Àgora
Us informem que els problemes detectats a alguns espais Moodle s'han solucionat i, per tant, el servei d'Àgora torna a funcionar amb normalitat.
Una vegada més, preguem que disculpeu les molèsties que us hagi pogut ocasionar aquesta interrupció.
Una abraçada,
Sara
Equip tècnic Àgora