Pestanyes desactivades

Pestanyes desactivades

de XAVIER VALLES BADIA -
Número de respuestas: 22

Bon dia,

Volia editar el contingut de pestanyes d'alguna pàgina del nostre NODES, però no me les deixa seleccionar. Passo el cursor per damunt i no em dóna ni l'opció de clicar-les.

Com es pot solucionar? He tancat i iniciat sessió de nou, i és una cosa que vam poder fer sense cap problema fa uns dies.

Gràcies.

En respuesta a XAVIER VALLES BADIA

Re: Pestanyes desactivades

de MARTA GARRIGA GINESTA -
Benvolguts,

em passa com al Xavier, no es poden editar les pestanyes.

Preguem que ens digueu res al respecte. És un problema molt urgent donat que en el nostre cas hi ha informació de matrícula.

Gràcies avançades,
En respuesta a MARTA GARRIGA GINESTA

Re: Pestanyes desactivades

de MONICA GRAU PRIETO -
Bon dia, Marta i Xavi,
De cara a la migració a Nodes 2, hem introduït restriccions, però per un error, bloquegen totalment la creació i l'edició. Ho resoldrem, però no serà immediatament. Si necessiteu sense falta usar les pestanyes, podeu activar l'editor Gutenberg i crear-les amb el bloc pestanyes que incorpora.

Si voleu que us activem el giny del Tauler per activar i desactivar aquest editor ens ho dieu i us ho fem. També podeu activar-lo vosaltres mateixos anant a les opcions de l'editor i desmarcant la casella següent:


Fins ara,
Mònica
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Pestanyes desactivades

de MARTA GARRIGA GINESTA -
Hola, benvolguda Mònica,

ho puc fer, però no ser on anar per trobar aquesta opció.

Ja direu.

Molts gràcies.
En respuesta a MARTA GARRIGA GINESTA

Re: Pestanyes desactivades

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Marta,
has d'anar a Tauler | Opcions --> Advanced Editor Tools (TinyMCEAdvanced).

Fins ara,
Mònica
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Pestanyes desactivades

de MARTA GARRIGA GINESTA -
Hola, estimada Mònica,

ja ho he fet, però el tema de les pestanyes continua sense poder editar-se.

Ja direu quelcom.

Una salutació cordial, gràcies.
En respuesta a MARTA GARRIGA GINESTA

Re: Pestanyes desactivades

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Marta,
aquesta alternativa no resol el problema, aquest mirarem de resoldre'l tan aviat com sigui possible. El que fa activar l'editor Gutenberg en comptes del clàssic és poder disposar dels nous blocs de WordPress on hi ha un bloc de pestanyes. En aquest cas, heu d'editar la pàgina o article, i crear de nou les pestanyes amb aquest nou format.


Ja veuràs com l'edició és més senzilla que abans.

Fins ara,
Mònica
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Pestanyes desactivades

de XAVIER VALLES BADIA -
Bon dia,
Sí, si em pots activar el giny serà de gran ajuda. Llavors ja provaré de fer alguna edició, a veure si me'n surto.
D'altra banda, quan estigui solucionat el problema rebrem algun tipus d'avís? O anem entrant a aquest fòrum per saber-ho?
Moltes gràcies.
En respuesta a XAVIER VALLES BADIA

Re: Pestanyes desactivades

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Xavier,

t'hem activat el bloc perquè puguis activar i desactiar el nou editor des del Tauler del Nodes.

En princpi, quan escrius al fòrum per defecte et subscrius al fil, pots mirar-ho tu mateix a la llista de missatges i veure si estàs subscrit.


Si és així, quan ho resolem i avisem a través del fòrum, rebràs un correu electrònic, ja sigui direcatment o en el resum de missatges del dia. Pots revisar la teva configuració de notificacions anant al teu perfil i fent clic a Preferències --> Preferències --> Preferències del fòrum.

Fins ara,

Mònica


En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Pestanyes desactivades

de MARTA GARRIGA GINESTA -
Hola de nou estimada Mònica,

com puc treballar amb les pestanyes, necessito editar-les i crear-ne de noves.

Com ho puc fer?

Moltes gràcies
En respuesta a MARTA GARRIGA GINESTA

Re: Pestanyes desactivades

de MARTA GARRIGA GINESTA -
Hola,
aleshores entenc que no puc fer servir les pestanyes? Dins les pestanyes hi ha codi que necessito. Com hi puc accedir?

Com puc recuperar tota la informació de les que hi ha dins les pestanyes?

Espero que em digueu quelcom al respecte al més aviat possible. És moment de matrícula i ho necessito.

Una salutació
En respuesta a MARTA GARRIGA GINESTA

Re: Pestanyes desactivades

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Marta,
la informació de les pestanyes la pots veure via web accedint a les pàgines on estiguessin afegides. Amb això no tindràs problema.

Efectivament, tal com dius no pots accedir a l'edició de les pestanyes creades i si és necessari fer algun canvi, les hauries de crear de nou amb el nou format. Ja veuràs que té l'avantatge de ser molt més senzill de fer servir. Per fer-ho cal que creïs un article o pàgina (et recomano que primer facis proves), li posis un títol i facis clic al + que apareix a la pàgina en blanc. Pots fer servir el cercador per buscar "Pestanyes", i només cal que triïs aquest component. Et demanarà quantes pestanyes vols i podràs començar a omplir-les d'informació.

Fins ara,
Mònica
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Pestanyes desactivades

de MARTA GARRIGA GINESTA -
Hola, Mònica,

però necessito el codi que tenia dins les pestanyes.

Com puc continuar treballant i emplenant dades importants a la pàgina que adjunto: https://agora.xtec.cat/iesagustiserra/preinscripcio-curs-2024-2025/

Estem a la meitat de treballar des de la nostra secretaria pel tema de la preinscripció i la matrícula i cal publicar informació de forma ràpida.  

No hi ha cap manera de tornar enrere, si us plau?

Una salutació
En respuesta a MARTA GARRIGA GINESTA

Re: Pestanyes desactivades

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Marta,
amb aquest format no necessites el codi HTML tan feixuc que feies abans, pots copiar el contingut del mateix enllaç que m'has enviat i, directament pots escriure a les pestanyes com si fos un editor, fes alguna prova ja veuràs com és més senzill que abans.


Fins ara,
Mònica
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Pestanyes desactivades

de MARTA GARRIGA GINESTA -
Captura de pantalla 2024-05-03 142252Hola, Mònica,

és possible saber com arribar a la caixa dels “elements” que mostres?

Gràcies
En respuesta a MARTA GARRIGA GINESTA

Re: Pestanyes desactivades

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Marta,

si fas clic fora de la caixa de text, al final de la pàgina t'apareixerà un + per afegir un bloc nou. També pots fer servir el + que surt a dalt a l'esquerra:


Et passo un parell d'enllaços a manuals de l'editor Gutenberg.

  • https://wordpress.org/documentation/article/wordpress-block-editor/
  • https://www.hostinger.es/tutoriales/gutenberg-wordpress

Fins ara,

Mònica

En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Pestanyes desactivades

de MARTA GARRIGA GINESTA -
Hola, benvolguda Mònica,

gràcies. Ja ho vaig esbrinar.

El problema que tinc ara i si em poguéssiu ajudar, en copiar la informació que tinc dins de les pestanyes. Ho he aconseguit amb l'ESO "veure enllaç" o captura adjunta, i no aconsegueixo que se'm copií igual amb la resta.1
2
3

Espero que em pugueu explicar quina combinació de tecles o el que sigui perquè se'm copiï amb el format del botó que quan es passa el ratolí es posi de color verd. GHo he intentat en copiar codi i no em surt.

Moltes gràcies per ajudar-me

En respuesta a MARTA GARRIGA GINESTA

Re: Pestanyes desactivades

de MONICA GRAU PRIETO -

Hola, Marta,

pots fer servir la funcionalitat d'inspector dels navegadors, en el cas de la captura he fet servir el Firefox. T'has de posar a sobre del botó, i amb el botó dret del ratolí fer clic a "Inspecciona". Veuràs que se t'obrirà una part de la finestra amb el codi HTML que has de copiar.


El codi de l'exemple m'ha funcionat correctament, l'has d'enganxar a un bloc d'HTML personalitzat:

<a class="button normal" style="text-align: left !important; width: 800px; padding: 0.5em; margin: 0.1em; color: white !important; background-color: #767676;" href="https://agora.xtec.cat/iesagustiserra/wp-content/uploads/usu1681/2024/04/1-Calendari-preinscripcio-BAT_2024_2025.pdf" target="_blank" rel="noopener noreferrer">CALENDARI</a>

Fins ara,

Mònica

En respuesta a MARTA GARRIGA GINESTA

Re: Pestanyes desactivades

de MONICA GRAU PRIETO -
Bon dia, Xavier i Marta,
avui ja podeu tornar a editar les pestanyes antigues sense necessitat de fer servir el Gutenberg.

Fins ara,
Mònica
En respuesta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Pestanyes desactivades

de MARTA GARRIGA GINESTA -

Hola, estimada Mònica,

moltíssimes gràcies.

Però amb el Gutenberg activat també, no?

Una salutació cordial,

En respuesta a MARTA GARRIGA GINESTA

Re: Pestanyes desactivades

de MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Marta,
amb el Gutenberg activat es poden editar, però no crear. Jo et recomanaria però, que si n'has de crear de noves, ho facis amb les noves.

Fins ara,
Mònica