Importar usuaris amb un fitxer csv

Importar usuaris amb un fitxer csv

per AGNES OLIVER SAU -
Nombre de respostes: 1

Bon dia,

Segurament hi ha un fil similar, però no el trobo. Quan faig cerca amb "usuaris" o "importar usuaris" m'envia al Moodle. Aquesta no és l'opció que busco.

He creat un fitxer csv (separador "coma"). Vaig a IMPORTAR > USUARIS > Selecciono des de fitxer CSV, però no carrega ni correu electrònic ni contrasenya.

No sé si l'error pot venir del fitxer CSV que fa servir separador amb COMA, i ha de ser PUNT I COMA. 

Però no trobo l'opció de canviar el tipus de separador, ni en Full de càlcul de Google, ni en OpenOffice Calc.

Gràcies pel suport,

Agnès Oliver

En resposta a AGNES OLIVER SAU

Re: Importar usuaris amb un fitxer csv

per ANTONI GINARD LLADO -

      Hola, Agnès,

És probable que el problema estigui en el format del fitxer. Adjunto al missatge un fitxer csv amb el contingut mínim per crear dos usuaris d'exemple. El pots modificar amb LibreOffice / OpenOffice. Suposo que amb Excel també hauria d'anar bé, però jo et recomano LibreOffice. D'altra banda, els fitxers csv són fitxers de text i, si has de crear pocs usuaris, podries valorar editar-lo amb un editor de text bàsic, com el bloc de notes. L'avantatge d'aquests editors és que no et fan canvis inesperats en desar.

El contingut del fitxer és:

username, email, password
"usuari1", "usuari1@xtec.invalid", "!qaz2sx#EDC"
"usuari2", "usuari2@xtec.invalid", "!qaz2sx#RFV"


Salutacions,

Toni Ginard
Equip Àgora