Error al restaurar un curs

Error al restaurar un curs

per ALBERT PELLICER MUÑOZ -
Nombre de respostes: 5

Hola;

Estic posant a punt el Moodle pera fer el canvi de servidor propi a educaciódigital. Ahir ja vam aconseguir posar l'autentificació per google i connectar-lo amb @insalfacs.cat.

Per a restaurar els cursos he vinculat el Dropbox i també ho voldria fer amb el drive, però quan vaig a restaurar el curs em surt un error de oauth2_issue de la base de dades.


Què es pot fer?

Gràcies

Albert

En resposta a ALBERT PELLICER MUÑOZ

Re: Error al restaurar un curs

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Albert,
pots tornar a provar? Ara ja no t'hauria de sortir l'error.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Error al restaurar un curs

per ALBERT PELLICER MUÑOZ -
Hola;
Seguint amb el tema de vincular el dropbox, una diferència que tinc amb el manual és que si vaig a l'administració del lloc, repositoris i al Dropbox, no em deixa posar el Dropbox API Key ni el Secret Dropbox, em surt per defecte el Google com a oauth2.
Clar, llavors no puc vincular el dropbox dintre del moodle
Albert
En resposta a ALBERT PELLICER MUÑOZ

Re: Error al restaurar un curs

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Albert,
la configuració s'ha de fer com la de Google, anant a Servidor | Serveis oAuth 2 --> Custom. Un cop configurat, a l'apartat Repositoris el prodràs triar.
Ara mateix però, revisant la teva consulta hem vist que si fas clic a "Custom" apareix un error. Hem pres nota per revisar-ho i resoldre-ho de cara a la pròxima actualització del Moodle.

Fins ara,
Mònica
En resposta a ALBERT PELLICER MUÑOZ

Re: Error al restaurar un curs

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, Albert,
amb l'actualització d'avui, ja s'ha resolt l'error que impedia configurar el Dropbox. Si ara vas a Servidor | Serveis oAuth 2 --> Custom, el podràs configurar.

Fins ara,
Mònica