Missatges sense poder llegir

Missatges sense poder llegir

per David Millan -
Nombre de respostes: 17

Bon dia,

Quan entro al nodes, ja sigui com a admin o com a usuari normal, i vaig a la safata de missatges, em porta a una pàgina d’error i no puc veure els missatges que tinc.
Com puc solucionar això?

També em passa que, de vegades, i no a tots els usuaris, quan volen publicar al Nodes, els diu que ja han enviat masses missatges, però en realitat, només han enviat un.

Gràcies.


En resposta a David Millan

Re: Missatges sense poder llegir

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, David,
per poder-te ajudar necessitem que ens diguis l'URL del vostre Nodes i que ens adjuntis alguna captura de pantalla dels errors que comentes.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Missatges sense poder llegir

per David Millan -
En resposta a David Millan

Re: Missatges sense poder llegir

per David Millan -
En resposta a David Millan

Re: Missatges sense poder llegir

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, David,
hem pogut resoldre l'error dels missatges. Es donava perquè havíeu fet privada una pàgina necessària per al bon funcionament de la xarxa privada. Hem creat una pàgina nova anomenada "Membres_nou" que caldria que no elimineu ni feu privada.

El segon error no l'hem pogut reproduir. Ens podríeu facilitar el text que volen publicar? Per altra banda, aquest text, l'escriuen directament al Nodes, o ho fan prèviament a un editor de text?

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Missatges sense poder llegir

per David Millan -
Hola, Mònica,

Tot just estem “creant” la nova web, ja que abans teníem un sites. És per això que de vegades, la liem una mica.

L’alumnat escriu directament al nodes, el que em sorprèn, es que només els passa a alguns alumnes i no a tothom.

Ara mateix no tinc el text, però el que han de fer és una presentació d’ells i elles mateixes. No hi ha contingut ofensiu ni fora de lloc.

Moltes gràcies,

David.
En resposta a David Millan

Re: Missatges sense poder llegir

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, David,
si torna a passar, mira que no estiguin copiant i enganxant el text d'un Word o similar. Si ho fan així i falla, que provin d'escriure directament al Nodes.
Si, tot i això, continua passant, estaria bé si ens poguessis fer un vídeo o similar per veure-ho.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Missatges sense poder llegir

per David Millan -

No et puc enviar vídeo perquè pesen més d'1MB. Però ja et dic que ho hem provat ara mateix i el que passa és que escriu directament al Nodes i al enviar-ho, surt el missatge: Haeu publicat massa enllaços. I és el primer del dia.


Si em dones una alternativa per enviar-te el vídeo, ho faig.


Gràcies,


David

En resposta a David Millan

Re: Missatges sense poder llegir

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, David,
ens el pots enviar a agora@xtec.cat.

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Missatges sense poder llegir

per David Millan -
Hola, Mònica,

M'ha desaparegut el menú del nodes, Si clico a l'enllaç de nodes, no em surt el desplegable.
A la part del menú de projecte educatiu, he intentat enllaçar un submenú amb el títol d'educarts i quan ho he fet, m'ha desaparegut el menú principal.
No sé què he fet per liar-la així, help!

Gràcies!
En resposta a David Millan

Re: Missatges sense poder llegir

per MONICA GRAU PRIETO -

Hola, David,

hem marcat de nou la casella de menú principal i ja es mostra de nou.


Fins ara,

Mònica

En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Missatges sense poder llegir

per David Millan -
En resposta a David Millan

Re: Missatges sense poder llegir

per David Millan -
Hola de nou, Mònica,

Estic fent una entrada al blog de 6è. Vaig crear una categoria que es diu Colla de grans i d'allà em pengen els cursos de 4t, 5è i 6è. Però quan entro al blog, em diu que penja de la categoria Colla de mitjans i mitjanes. Com se soluciona això?
Gràcies!
En resposta a David Millan

Re: Missatges sense poder llegir

per David Millan -
Perdona, però he estat intentant solucionar-ho i crec que l'he liat més.
La cosa és que quan entro a colla de mitjants vull que em surtin els blogs de 1r, 2n i 3r i quan entro a colla de grans vull que apareguin els blogs de 4t, 5è i 6è.
Ara a mitjants em surten els cursos de 4t, 5è i 6è i a grans no em surt res.

Gràcies
En resposta a David Millan

Re: Missatges sense poder llegir

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, David,
teníeu un petit embolic, crec que us ho hem deixat com voleu. Pots fer-hi una ullada?

Fins ara,
Mònica
En resposta a MONICA GRAU PRIETO

Re: Missatges sense poder llegir

per David Millan -
Hola, Mònica,

Ho estava seguint intentant i potser l'he liat de nou perquè no m'ensurto i no surt com m'agradaria.

El que vull és que quan des del menú principal cliqui dins dels blogs de classe, el de colla de mitjans, m'apareguin els blogs de 1r, 2n i 3r i quan cliqui colla de grans m'apareguin els de 4t, 5è i 6è.

No toco res fins demà perquè ho pogueu trastejar i no liar-la més.

Disculpa les molèsties i moltíssimes gràcies!
En resposta a David Millan

Re: Missatges sense poder llegir

per MONICA GRAU PRIETO -
Hola, David,
si t'he entès bé, ja ho tindries. Ara cal que els articles els etiquetis amb les categories que toquen dels cursos i cicles i ja t'hauria de funcionar bé.

Fins ara,
Mònica